Zestaw zawiera dwa praktyczne dodatki do Twojego mieszkania - gazetnik i kubek na biurko. Oba zosta┼éy wyplecione z rurek gazetowych w ciekawej kolorystyce: po┼é─ůczenie czerni, r├│┼╝u i bia┼éego. Dok┼éadnie zabezpieczone lakierem akrylowym, trwa┼ée i wytrzyma┼ée, mo┼╝na je przeciera─ç wilgotn─ů ┼Ťcierk─ů.

Jedyny taki zestaw (wi─Öcej ulotek i rurek w takiej kolorystyce nie posiadam)!

kubek
┼Ťrednica: 12 cm
wysoko┼Ť─ç: 11 cm

gazetnik
szeroko┼Ť─ç: 15 cm
d┼éugo┼Ť─ç: 30,5 cm
wysoko┼Ť─ç (w najwy┼╝szym punkcie): 29,5 cm
wysoko┼Ť─ç (w najni┼╝szym punkcie): 14,5 cm

 Koszty wysy┼éki  i czas dostawy

Koszty wysy┼éki ponosi Kupuj─ůcy. Przy ka┼╝dym produkcie widoczna jest forma i koszt transportu lub mo┼╝liwo┼Ť─ç wyboru spo┼Ťród kliku opcji. Wybrany przez Kupuj─ůcego koszt wysy┼éki (w trakcie ┼Ťcie┼╝ki zakupowej) zostanie automatycznie doliczony do ceny produktu. Ca┼éa kwota nale┼╝na do zap┼éaty widoczna b─Ödzie w oknie podsumowania zakupów. Produkty prezentowane w Haloart pochodz─ů od ró┼╝nych Sprzedaj─ůcych, dlatego je┼Ťli zamówisz produkty od kilku osób, to otrzymasz je w kilku przesy┼ékach

Je┼Ťli kupujesz wi─Öcej ni┼╝ jeden produkt tego samego Sprzedaj─ůcego p┼éacisz tylko za jedn─ů przesy┼ék─Ö ( t─ů najdro┼╝sz─ů). System sam w trakcie ┼Ťcie┼╝ki zakupowej to wyliczy.

W przypadku zamówie┼ä zagranicznych poza Europ─Ö prosimy przed dokonaniem p┼éatno┼Ťci o kontakt e-mailowy w celu uzgodnienia kosztów transportu do danego kraju. W przypadku wysy┼éki do Europy , koszt wysy┼éki zagranicznej jest podany w oknie produktu

Sprzedaj─ůcy realizuje zamówienie w terminie jaki jest podany w oknie produktu, licz─ůc czas od  zaksi─Ögowania wp┼éaty na naszym koncie, chyba, ┼╝e zg┼éosi┼é urlop (taka informacja jest podawana na czerwono w oknie produktu) wówczas zamówienie zostanie zrealizowane po zako┼äczeniu urlopu

W wypadku zagubienia przesy┼éki prosimy o niezw┼éoczny kontakt w aby Sprzedaj─ůcy móg┼é rozpocz─ů─ç procedur─Ö reklamacyjn─ů u firmy, która realizowa┼éa wysy┼ék─Ö.

 

 Formy p┼éatno┼Ťci

Aby dokona─ç p┼éatno┼Ťci najpierw trzeba z┼éo┼╝y─ç zamówienie poprzez dodanie wybranego produktu do koszyka i przej┼Ťcie ┼Ťcie┼╝ki zakupowej (nasz system sam Pa┼ästwa poprowadzi )

 

 W serwisie Haloart.pl mo┼╝liwe s─ů nast─Öpuj─ůce formy p┼éatno┼Ťci, a o ich wyborze decyduje Kupuj─ůcy w trakcie ┼Ťcie┼╝ki zakupowej  

1przelew tradycyjny ( w banku lub na poczcie)

2. p┼éatno┼Ť─ç kart─ů kredytow─ů: akceptujemy karty VISA i MasterCard. P┼éatno┼Ťci kartami s─ů realizowane za po┼Ťrednictwem serwisu PayU

3.  szybki przelew on-line - dost─Öpny dla posiadaczy kont z dost─Öpem do bankowo┼Ťci internetowej.

 

Przelewy on-line  s─ů realizowane za po┼Ťrednictwem serwisu PayU, który posiada wieloletnie do┼Ťwiadczenie w ┼Ťwiadczeniu tych us┼éug i wspó┼épracuje z wiekszo┼Ťcia banków. Do obs┼éugi transakcji wykorzystywane s─ů najnowsze metody szyfrowania danych. Transmisja danych na stronach serwisów wspó┼épracuj─ůcych z PayU odbywa si─Ö za po┼Ťrednictwem protoko┼éu SSL EV (Extended Validation Secure Sockets Layer), który zapewnia najwy┼╝szy standard uwierzytelniania to┼╝samo┼Ťci. 

 

  

NUMER KONTA DO PRZELEWÓW

 

PRZELEWY  KRAJOWE

Haloart 

31 2490 0005 0000 4500 6050 1630        (Alior Bank)

w tytule przelewu nale┼╝y poda─ç numer zamówienia ( podany w potwierdzeniu z┼éo┼╝enia zamówienia, które dostaje Klient na swojego e-maila)

 

PRZELEWY ZAGRANICZNE

Haloart 

IBAN   PL 31 2490 0005 0000 4500 6050 1630  Alior Bank
Kod SWIFT banku : ALBPPLPW

Przelewy zagraniczne s─ů obci─ů┼╝ane op┼éatami. Op┼éaty pokrywa Kupuj─ůcy. Nale┼╝y to uwzgl─Ödni─ç  podczas sk┼éadania przelewu. Je┼Ťli tego nie zrobimy, prowizje bankowe zostan─ů pobrane z przesy┼éanej kwoty a wówczas wp┼éynie do sklepu kwota mniejsza ni┼╝ warto┼Ť─ç zamówienia. Mo┼╝e to skutkowa─ç wstrzymaniem realizacji zamówienia w celu dop┼éaty, a to kolejny przelew i dodatkowe koszty.

 

 

                                         WYKONANIE PRAWA ODSTAPIENIA OD UMOWY ( ZWROTU)                                                  

 

 

1. Prawo Konsumenta do odst─ůpienia od umowy

 

Konsumentowi przys┼éuguje prawo do odst─ůpienia od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. 

Termin do odst─ůpienia od umowy wygasa po up┼éywie 14 dni od dnia dostarczenia rzeczy pod wskazany adres.

Aby skorzysta─ç z prawa odst─ůpienia od umowy prosimy poinformowa─ç nas o swojej decyzji, najlepiej przez swoje konto Kupuj─ůcego korzystaj─ůc z zak┼éadki „odst─ůpienie od umowy ( zwrot produktu)” gdzie równie┼╝ znajduje si─Ö formularz odst─ůpienia od umowy, z którego mo┼╝ecie Pa┼ästwo skorzysta─ç. Informacj─Ö o zwrocie dostaje zarówno Sprzedaj─ůcy jak i Administrator, a Pa┼ästwo otrzymujecie niezw┼éocznie potwierdzenie otrzymania informacji odst─ůpieniu od umowy na maila wraz z adresem, na który nale┼╝y odes┼éa─ç zwracan─ů rzecz.

 

2. Skutki odst─ůpienia od umowy

 

W przypadku odst─ůpienia od niniejszej umowy zwracamy Pa┼ästwu wszystkie otrzymane od Pa┼ästwa p┼éatno┼Ťci ( cen─Ö produktu + koszty wys┼éania rzeczy) w terminie nie pó┼║niej ni┼╝ 14 dni od dnia, w którym zostali┼Ťmy poinformowani o Waszej decyzji. Mo┼╝emy wstrzyma─ç si─Ö ze zwrotem p┼éatno┼Ťci do czasu otrzymania odsy┼éanej rzeczy przez Sprzedaj─ůcego lub czasu dostarczenia nam dowodu jej odes┼éania, w zale┼╝no┼Ťci od tego, które zdarzenie nast─ůpi wcze┼Ťniej.

 

Koszty odes┼éania zwracanej rzeczy do Sprzedaj─ůcego ponosicie Pa┼ästwo. Odes┼éanie rzeczy musi nast─ůpi─ç przesy┼ék─ů rejestrowan─ů.

 

Wa┼╝ne! Wszystkie terminy, o których tutaj piszemy to dni kalendarzowe, a nie robocze.

 

3.  Kupuj─ůcemu, który nie jest Konsumentem  tylko firm─ů prowadz─ůc─ů  dzia┼éalno┼Ť─ç gospodarcz─ů ,prawo do odstapienia od umowy" z mocy prawa nie przys┼éuguje.

                                               

 

ODPOWIEDZIALNO┼Ü─ć SPRZEDAJ─äCEGO Z TYTU┼üU R─śKOJMI 

Produkty nabyte przed 25.12.2014 podlegaj─ů zasadom reklamacji zgodnie z  prawem obowi─ůzuj─ůcym do 25.12.2014 roku

 

Sprzedawca jest odpowiedzialny wzgl─Ödem Kupuj─ůcego, je┼╝eli sprzedany produkt ma wad─Ö fizyczn─ů lub prawn─ů na zasadach okre┼Ťlonych w Kodeksie Cywilnym

 

1. ODPOWIEDZIALNO┼Ü─ć SPRZEDAJ─äCEGO ZA WADY

1.1. wada fizyczna

Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytu┼éu r─Ökojmi za wady fizyczne, które istnia┼éy w chwili przej┼Ťcia niebezpiecze┼ästwa na Klienta lub wynik┼éy z przyczyny tkwi─ůcej w sprzedanym Produkcie w tej samej chwili. Wada fizyczna polega na niezgodno┼Ťci sprzedanego Produktu z Umow─ů Sprzeda┼╝y.

W szczególno┼Ťci sprzedany Produkt jest niezgodny z Umow─ů Sprzeda┼╝y, je┼╝eli:

-nie ma w┼éa┼Ťciwo┼Ťci, które Produkt tego rodzaju powinien mie─ç ze wzgl─Ödu na cel oznaczony w Umowie Sprzeda┼╝y albo wynikaj─ůcy z okoliczno┼Ťci lub przeznaczenia;

-nie ma w┼éa┼Ťciwo┼Ťci, o których istnieniu Sprzedawca zapewni┼é Kupuj─ůcego

-nie nadaje si─Ö do celu, o którym Klient poinformowa┼é Sprzedawc─Ö przy zawarciu Umowy Sprzeda┼╝y, a Sprzedawca nie zg┼éosi┼é zastrze┼╝enia co do takiego jej przeznaczenia;

-została Klientowi wydana w stanie niezupełnym.

 

1.2. wada prawna

Sprzedawca jest odpowiedzialny wzgl─Ödem Kupuj─ůcego, je┼╝eli sprzedany Produkt stanowi w┼éasno┼Ť─ç osoby trzeciej albo je┼╝eli jest obci─ů┼╝ony prawem osoby trzeciej, a tak┼╝e je┼╝eli ograniczenie w korzystaniu lub rozporz─ůdzaniu Produktem wynika z decyzji lub orzeczenia w┼éa┼Ťciwego organu; w razie sprzeda┼╝y prawa sprzedawca jest odpowiedzialny tak┼╝e za istnienie prawa

Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialno┼Ťci z tytu┼éu r─Ökojmi, je┼╝eli Kupuj─ůcy wiedzia┼é o wadzie w chwili zawarcia Umowy Sprzeda┼╝y.

 

2. PODSTAWOWE UPRAWNIENIA KONSUMENTA

Konsument ma do wyboru 2 grupy uprawnie┼ä. Uprawnienia te maj─ů co do zasady charakter równorz─Ödny, co oznacza, ┼╝e Kupuj─ůcy ma mo┼╝liwo┼Ť─ç korzystania od razu zarówno z pierwszej, jak i drugiej grupy uprawnie┼ä:

Grupa 1 :

- obni┼╝enie ceny lub zwrot pieni─Ödzy

Je┼╝eli sprzedany Produkt ma wad─Ö, Klient mo┼╝e z┼éo┼╝y─ç o┼Ťwiadczenie o obni┼╝eniu ceny albo odst─ůpieniu od Umowy Sprzeda┼╝y, chyba ┼╝e Sprzedawca niezw┼éocznie i bez nadmiernych niedogodno┼Ťci dla Klienta wymieni wadliwy Produkt na wolny od wad albo wad─Ö usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, je┼╝eli Produkt by┼é ju┼╝ wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawc─Ö

Grupa 2 :

- naprawa lub wymiana

Je┼╝eli sprzedany Produkt ma wad─Ö, Kupuj─ůcy mo┼╝e ┼╝─ůda─ç wymiany Produktu na wolny od wad albo usuni─Öcia wady. Sprzedawca jest obowi─ůzany wymieni─ç Produkt wadliwy na wolny od wad lub usun─ů─ç wad─Ö w rozs─ůdnym czasie bez nadmiernych niedogodno┼Ťci dla Klienta. Sprzedawca mo┼╝e odmówi─ç zado┼Ť─çuczynienia ┼╝─ůdaniu Klienta, je┼╝eli doprowadzenie do zgodno┼Ťci z Umow─ů Sprzeda┼╝y Produktu wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemo┼╝liwe albo w porównaniu z drugim mo┼╝liwym sposobem doprowadzenia do zgodno┼Ťci z Umow─ů Sprzeda┼╝y wymaga┼éoby nadmiernych kosztów.

 

3. WA┼╗NE TERMINY REKLAMACYJNE

1 rok domniemania istnienia wady w chwili wydania Produktu

Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytu┼éu r─Ökojmi za wady fizyczne, które istnia┼éy w chwili przej┼Ťcia niebezpiecze┼ästwa na Kpuj─ůcego lub wynik┼éy z przyczyny tkwi─ůcej w sprzedanym Produkcie w tej samej chwili. Je┼╝eli wada fizyczna zosta┼éa stwierdzona przed up┼éywem roku od dnia dostarczenia Produktu, domniemywa si─Ö, ┼╝e wada lub jej przyczyna istnia┼éa w chwili przej┼Ťcia niebezpiecze┼ästwa na Konsumenta

2 lata odpowiedzialno┼Ťci Sprzedawcy

Sprzedawca odpowiada z tytu┼éu r─Ökojmi, je┼╝eli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed up┼éywem dwóch lat, a gdy chodzi o wady nieruchomo┼Ťci – przed up┼éywem pi─Öciu lat od dnia wydania Produktu Klientowi. Do wykonywania uprawnie┼ä z tytu┼éu r─Ökojmi za wady prawne sprzedanego Produktu stosuje si─Ö przepisy dotycz─ůce wady fizycznej, z tym ┼╝e bieg terminu do wykonania uprawnie┼ä z tytu┼éu r─Ökojmi rozpoczyna si─Ö od dnia, w którym Klient dowiedzia┼é si─Ö o istnieniu wady, a je┼╝eli Klient dowiedzia┼é si─Ö o istnieniu wady dopiero na skutek powództwa osoby trzeciej – od dnia, w którym orzeczenie wydane w sporze z osob─ů trzeci─ů sta┼éo si─Ö prawomocne.


4. MIEJSCE I SPOSÓB Z┼üO┼╗ENIA REKLAMACJI

Zg┼éoszenia reklamacyjnego mo┼╝na dokona─ç na koncie Kupuj─ůcego w zak┼éadce PRAWO DO R─śKOJMI; zg┼éo┼Ť reklamacj─Ö, w bardzo wygodny sposób.

Zaleca si─Ö dla celów dowodowych i przyspieszenia rozpatrzenia reklamacji podanie przez Kupuj─ůcego poni┼╝szych informacji :

  1. rodzaju i daty wyst─ůpienia niezgodno┼Ťci/wady;

  2. sposobu doprowadzenia Produktu do zgodno┼Ťci z Umow─ů Sprzeda┼╝y lub o┼Ťwiadczenie o obni┼╝eniu ceny albo odst─ůpieniu od Umowy Sprzeda┼╝y

 

5. TERMIN ODPOWIEDZI SPRZEDAWCY NA Z┼üO┼╗ON─ä REKLAMACJ─ś

 Sprzedaj─ůcy w terminie 14 dni ustosunkuje si─Ö do ┼╝─ůdania Kupuj─ůcego. W przeciwnym wypadku uwa┼╝a si─Ö, ┼╝e uzna┼é za uzasadnione o┼Ťwiadczenie lub ┼╝─ůdanie Kupuj─ůcego.

 

6. TERMIN REALIZACJI ┼╗─äDANIA REKLAMACYNEGO PRZEZ SPRZEDAWC─ś

Sprzedawca jest obowi─ůzany wymieni─ç wadliwy Produkt na wolny od wad lub usun─ů─ç wad─Ö w rozs─ůdnym czasie bez nadmiernych niedogodno┼Ťci dla Klienta.

 

W przypadku ┼╝─ůdania zwrotu pieni─Ödzy zwrot na rzecz konsumenta powinien nast─ůpi─ç niezw┼éocznie. W przypadku ┼╝─ůdania obni┼╝enia ceny Kupuj─ůcy powinien wyznaczy─ç Sprzedawcy termin na ich zwrot (np. 7 dni od dnia otrzymania ┼╝─ůdania obni┼╝enia ceny).

 

7. KOSZTY REKLAMACYJNE

7.1. Kupuj─ůcy dostarcza Produkt na koszt Sprzedawcy na adres podany w odpowiedzi na zg┼éoszenie reklamacyjne.

 

7.2 Koszty wymiany lub naprawy ponosi Sprzedawca (robocizny, materia┼éów )

 

7.3 Koszt odesłania Produktu wymienionego lub naprawionego ponosi Sprzedawca

 


8. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

 

Szczegó┼éowe informacje dotycz─ůce mo┼╝liwo┼Ťci skorzystania przez Klienta b─Öd─ůcego konsumentem z pozas─ůdowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszcze┼ä oraz zasady dost─Öpu do tych procedur dost─Öpne s─ů w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji spo┼éecznych, do których zada┼ä statutowych nale┼╝y ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod nast─Öpuj─ůcymi adresami internetowymi Urz─Ödu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

 

  • http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;

  • http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz

  • http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

 

Klient mo┼╝e uzyska─ç bezp┼éatn─ů pomoc w sprawie rozstrzygni─Öcia sporu mi─Ödzy Klientem, a Sprzedawc─ů, korzystaj─ůc tak┼╝e z bezp┼éatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji spo┼éecznej, do której zada┼ä statutowych nale┼╝y ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane s─ů pod przez Federacj─Ö Konsumentów pod bezp┼éatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.

  • Konsument mo┼╝e równie┼╝ skorzysta─ç z pozas─ůdowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszcze┼ä poprzez z┼éo┼╝enie swojej skargi za po┼Ťrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dost─Öpnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                       

 

 

 

 

JAK KUPOWA─ć  W SERWISIE  ( w skrócie)  

Pe┼ény regulamin jest tu:   https://www.haloart.pl/regulamin.html

 

Drogi Kliencie; jeste┼Ť w serwisie www.haloart.pl , jak pewnie si─Ö ju┼╝ zorientowa┼ée┼Ť ; wystawiaj─ů tu swoje Produkty Arty┼Ťci, R─Ökodzielnicy i Projektanci. Ta platforma sprzeda┼╝owa zosta┼éa stworzona dla mi┼éo┼Ťników sztuki i hand made i jest sprawnie dzia┼éaj─ůcym oraz bezpiecznym narz─Ödziem pozwalaj─ůcym na komfortowe zakupy.

 

1.  W┼éa┼Ťcicielem domeny oraz administratorem  Serwisu internetowego HALOART jest;

 

   Haloart  Beata Groty┼äska-Kurek
              ul. Siostry Zimmer 10
              30-441 Kraków
               NIP: 944-110-51-70 , REGON: 121453854, GIODO: KR 00126572
               zarejestrowany i widoczny w ewidencji CEDIG pod adresem:
             
http://prod.ceidg.gov.pl/ceidg/ceidg.public.ui/SearchDetails.aspx?Id=176402a6-6307-4c91-a8da-fc11040869f2

konto bankowe:   31 2490 0005 0000 4500 6050 1630  Alior Bank

Kontakt

mail: biuro@haloart.pl
kom.: 607 460 209
tel.: (12) 262 05 38
.

Mo┼╝esz kupowa─ç u nas zawsze, kiedy masz na to ochot─Ö ( 24 godziny na dob─Ö) , a kupowanie w naszym sklepie jest wyj─ůtkowo ┼éatwe.

 

2. REJESTRACJA I LOGOWANIE

2.1. Rejestracja

Aby sta─ç si─Ö U┼╝ytkownikiem Serwisu i w pe┼éni korzysta─ç z jego funkcjonalno┼Ťci, a wi─Öc móc kupowa─ç, komunikowa─ç si─Ö ze Sprzedaj─ůcymi , ┼Ťledzi─ç swoje zamówienia i zarz─ůdza─ç nimi, dodawa─ç opinie, nale┼╝y si─Ö zarejestrowa─ç. Rejestracja w serwisie nie jest odp┼éatna. Przez rejestracj─Ö rozumie─ç nale┼╝y za┼éo┼╝enie przez U┼╝ytkownika Konta w za pomoc─ů przeznaczonego do tego celu e-formularza przez klikni─Öcie w zak┼éadk─Ö "rejestracja" i wype┼énienie kilku wskazanych pól.

Robisz to tylko raz. Ka┼╝dym nast─Öpnym razem wystarczy si─Ö tylko zalogowa─ç . Loginem jest zawsze Twój e-mail, (has┼éo poda┼ée┼Ť przy rejestracji). Je┼╝eli zapomnia┼ée┼Ť has┼éa, skorzystaj z przypomnienia, które znajduje si─Ö w oknie logowania, a zostanie Ci wygenerowane nowe i wys┼éane na Twojego e-maila. Chro┼ä swoje has┼éo, nie ponosimy odpowiedzialno┼Ťci za szkody poniesione na skutek pos┼éu┼╝enia si─Ö przez osoby trzecie Twoim loginem lub has┼éem.

2.2. Konto Kupuj─ůcego

Po poprawnym zarejestrowaniu si─Ö masz otwarte konto Kupuj─ůcego (zawsze widoczne po zalogowaniu, zak┼éadka na górze strony; Twoje konto), w którym zebrane s─ů wszystkie Twoje dane, operacje, rozliczenia, status zamówienia w toku, historia zamówie┼ä, odst─ůpienia od umowy (zwroty) i reklamacje, wystawione opinie oraz korespondencja ze Sprzedaj─ůcymi. Swoje dane mo┼╝esz edytowa─ç i poprawia─ç (np przy zmianie adresu zamieszkania czy nr tel.) jak równie┼╝ usun─ů─ç konto. Korzystanie z konta Kupuj─ůcego jest bezp┼éatne .

 

3. ZASADY ZAKUPÓW

3.1. Procedura sk┼éadania zamówienia

Aby dokona─ç dokona─ç zakupu musisz by─ç zalogowany . Je┼Ťli masz ju┼╝ wybrany produkt, kliknij w znaczek "do koszyka", umieszczony przy ka┼╝dym produkcie. Je┼╝eli chcesz dalej kupowa─ç, kliknij "kupuj dalej", je┼╝eli nie, wybierz sposób wysy┼éki (o ile s─ů podane ró┼╝ne opcje), zaznaczaj─ůc odpowiednie kó┼éko ( np. Poczta Polska lub Kurier)

Je┼Ťli wybra┼ée┼Ť wi─Öcej ni┼╝ jeden produkt od tego samego Sprzedaj─ůcego automatycznie naliczy si─Ö tylko jeden koszt wysy┼éki. Je┼╝eli ju┼╝ zaznaczy┼ée┼Ť sposób wysy┼éki kliknij "z┼éó┼╝ zamówienie". Poka┼╝e si─Ö okno z adresem wysy┼éki, takim jakim poda┼ée┼Ť przy rejestracji. Mo┼╝esz jednak zmieni─ç adres i poda─ç inny, na który chcesz otrzyma─ç przesy┼ék─Ö. Nast─Öpnie zaznacz wybrana p┼éatno┼Ťci: np. "przelew tradycyjny" lub "p┼éatno┼Ť─ç online" zaznaczaj─ůc odpowiednie kó┼éko.

Po z┼éo┼╝eniu zamówienia jeste┼Ť zobowi─ůzany zap┼éaci─ç za zakupy. Masz na to 3 dni robocze. Po tym czasie rezerwacja wyga┼Ťnie i produkt (produkty) strac─ů status "rezerwacja" i znowu b─Öd─ů dost─Öpne dla innych klientów. Prosimy pami─Öta─ç, ┼╝e transfer pieni─Ödzy trwa. Je┼Ťli robisz wp┼éat─Ö ostatniego dnia - prosz─Ö poinformuj nas o tym, wówczas przed┼éu┼╝my rezerwacj─Ö.  JE┼ÜLI MASZ OCHOTE ZAP┼üACI─ć W D┼üU┼╗SZYM TERMINIE POINFORMUJ NAS O TYM. 

O ka┼╝dym etapie zamówienia b─Ödziemy informowa─ç Ci─Ö drog─ů mailow─ů ; po z┼éo┼╝eniu zamówienia, po op┼éaceniu go i po wys┼éaniu przesy┼éki .

Status swojego zamówienia mo┼╝esz ┼Ťledzi─ç na swoim koncie klienta, widocznym zawsze po zalogowaniu.

3.2. Kontakt ze Sprzedaj─ůcym

W haloart.pl wystawia swoje prace wielu Sprzedaj─ůcych; S─ů to projektanci, arty┼Ťci i r─Ökodzielnicy. Je┼╝eli chcesz wiedzie─ç wi─Öcej o produkcie, napisz do Autora  klikaj─ůc w oknie produktu zilony link "kontakt ze Sprzedaj─ůcym" Prosimy nie podawa─ç swoich adresów  mailowych i telefonów oraz nie kontaktowa─ç si─Ö poza komunikatorem poniewa┼╝ nie b─Ödziemy mogli chroni─ç Pa┼ästwa transakcji dokonanych poza serwisem haloart.pl . Wiadomo┼Ťci przesy┼éane pomi─Ödzy Kupuj─ůcym a Sprzedaj─ůcym i odwrotnie s─ů moderowane i archiwizowane dla celów dowodowych w razie sporu mi─Ödzy Stronami.

Ch─Ötnie pomagamy naszym Klientom w zakupach, prosimy pisa─ç na biuro@haloart.pl lub dzwoni─ç 607 460 209

                                                                                   ┼╗yczymy udanych zakupów Zespó┼é haloart.pl

 

POLITYKA PRYWATNOSCI  SERWISU  HALOART.PL

 

1. Administrator danych osobowych

1.1. Administratorem danych osobowych jest Haloart (Haloart Beata Groty┼äska-Kurek (ul. Siostry Zimmer 10 (30-441) Kraków. NIP: 944-110-51-70, REGON: 121453854), dalej „Haloart” lub „Serwis”.

1.2. Dane kontaktowe: biuro@haloart.pl lub tel. 12 262 05 38 lub 607 460 209.

 

2. Korzystanie z Serwisu Haloart

Korzystaj─ůc z Serwisu Haloart, potwierdzasz, ┼╝e zapozna┼ée┼Ť si─Ö i akceptujesz niniejsz─ů Polityk─Ö Prywatno┼Ťci oraz Regulamin, a tak┼╝e, ┼╝e wyra┼╝asz zgod─Ö na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z postanowieniami zawartymi w tych dokumentach oraz z obowi─ůzuj─ůcymi przepisami prawa.

 

3. Rodzaje przetwarzanych danych

3.1. Haloart przetwarza dane osobowe w minimalnym zakresie, tj. jedynie takim, który jest niezb─Ödny do prawid┼éowego funkcjonowania Serwisu, umo┼╝liwienia Ci korzystania z indywidualnego konta, realizacji transakcji oraz zapewnienia wygody w korzystaniu z haloart.pl.

3.2. W przypadku Klientów (Kupuj─ůcych) przetwarzamy wy┼é─ůcznie nast─Öpuj─ůce informacje: imi─Ö, nazwisko, telefon, adres email, adres do wysy┼éki, a tak┼╝e odnotowujemy adres IP, z którego nast─ůpi┼éa rejestracja w Serwisie.

3.3. Je┼╝eli wspó┼épracujesz z Haloart jako Sprzedaj─ůcy, przetwarzamy dodatkowo takie informacje o Tobie jak: wiek, kierunek studiów (je┼╝eli jest powi─ůzany z twórczo┼Ťci─ů), numer konta bankowego, ewentualnie informacje o Twojej firmie oraz inne (tym m.in. obraz profilowy), którymi dobrowolnie i na w┼éasn─ů odpowiedzialno┼Ť─ç podzieli┼ée┼Ť si─Ö z nami i innymi U┼╝ytkownikami. Masz prawo zdecydowa─ç czy wystawiasz swoje prace pod w┼éasnym imieniem i nazwiskiem czy te┼╝ pseudonimem.

3.4. W razie logowania si─Ö przy u┼╝yciu Facebook Connect (zewn─Ötrznej us┼éugi uwierzytelniaj─ůcej) z Twojego publicznego profilu w serwisie Facebook pozyskujemy wy┼é─ůcznie dane niezb─Ödne do rejestracji w Haloart.

3.5. Podczas sk┼éadania zamówienia na haloart.pl rejestrujemy informacje o Twoim adresie IP, dacie i czasie wizyty, oraz o tym jak trafi┼ée┼Ť na nasz─ů stron─Ö.

 

4. Sposób zbierania danych i podstawa prawna przetwarzania

4.1. Z uwzgl─Ödnieniem pkt. 3.5, przetwarzane przez nas dane osobowe u┼╝ytkowników Serwisu pochodz─ů wy┼é─ůcznie od nich i zosta┼éy podane podczas rejestracji b─ůd┼║ uzupe┼énione po zalogowaniu si─Ö do indywidualnego konta. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezb─Ödne do realizacji celów, w jakich s─ů one przetwarzane.  

4.2. Przetwarzanie nast─Öpuje w oparciu o zgod─Ö osoby, której dane dotycz─ů; przepisy obowi─ůzuj─ůcego prawa, b─ůd┼║, gdy jest niezb─Ödne do wykonania umowy, której stron─ů jest osoba, której dane dotycz─ů lub do podj─Öcia dzia┼éa┼ä na ┼╝─ůdanie osoby, której dane dotycz─ů, przed zawarciem umowy.

 

5. Cele, w jakich przetwarzamy dane

5.1. Dane osobowe gromadzone podczas rejestracji w Haloart wykorzystywane s─ů w celu identyfikacji, uwierzytelniania i umo┼╝liwienia korzystania z indywidualnego konta oraz do niezb─Ödnej komunikacji zwi─ůzanej z korzystaniem z Serwisu. Ponadto, wykorzystujemy Twoje dane do realizacji zamówienia, w tym dostarczania Ci zakupionego produktu, ewentualnie umo┼╝liwienia jego zwrotu lub reklamacji oraz koniecznych rozlicze┼ä. W razie korzystania z formularza wiadomo┼Ťci do kontaktu z wybranym Sprzedaj─ůcym lub biurem Haloart, wykorzystujemy dane w celu przetworzenia Twojego zapytania i zapewnienia wysokiej jako┼Ťci naszych us┼éug. Niekiedy, Twoje dane, w tym historia zakupów, mog─ů zosta─ç wykorzystane w celach promocyjnych, w tym np. udzielenia Ci rabatu.

5.2. Je┼╝eli zechcesz wspó┼épracowa─ç z Haloart jako Sprzedaj─ůcy, dane podane przez Ciebie za po┼Ťrednictwem formularza „Zg┼éoszenie do wspó┼épracy” pos┼éu┼╝─ů w celu dokonania oceny mo┼╝liwo┼Ťci do┼é─ůczenia Ci─Ö do grona Sprzedawców w Haloart. Nast─Öpnie, b─Öd─ů wykorzystywane wy┼é─ůcznie w celach zwi─ůzanych ze wspó┼éprac─ů – tj. realizacji transakcji, w tym ewentualnych zwrotów, reklamacji oraz rozlicze┼ä, a tak┼╝e, w razie konieczno┼Ťci, niezb─Ödnego kontaktu z Haloart.

 

6. Udost─Öpnianie i powierzenie danych

Z zasady nie udost─Öpniamy Twoich danych podmiotom trzecim. Wyj─ůtek stanowi konieczno┼Ť─ç podania danych Kupuj─ůcego Sprzedaj─ůcemu, w celu umo┼╝liwienia bezpo┼Ťredniego nadania zakupionej pracy. Odbywa si─Ö to jednak w oparciu o umow─Ö powierzenia przetwarzania danych, której zawarcie przez Sprzedaj─ůcego jest warunkiem wspó┼épracy z Haloart. Sprzedaj─ůcy zobowi─ůzany jest troszczy─ç si─Ö o bezpiecze┼ästwo danych Klientów (Kupuj─ůcych) Haloart i w ramach umowy powierzenia mo┼╝e wykorzysta─ç te dane wy┼é─ůcznie do ww. celu. Sprzedaj─ůcy mo┼╝e przekaza─ç dalej dane adresowe Kupuj─ůcego wy┼é─ůcznie zaufanym podmiotom zawodowo trudni─ůcym si─Ö dor─Öczaniem przesy┼éek. W przypadkach przewidzianych przez prawo, Haloart mo┼╝e ujawni─ç Twoje dane organom wymiaru sprawiedliwo┼Ťci lub organom ┼Ťcigania.

 

7. Bezpieczeństwo przetwarzanych danych

Dok┼éadamy maksymalnych stara┼ä, aby przy u┼╝yciu racjonalnych ┼Ťrodków technicznych i organizacyjnych zabezpieczy─ç Twoje dane przed zniszczeniem, utrat─ů, modyfikacj─ů, nieuprawnionym ujawnieniem lub umo┼╝liwieniem do nich dost─Öpu osobom nieupowa┼╝nionym. W tym celu korzystamy na naszej stronie internetowej m.in. z protoko┼éu SSL, chroni─ůcego Twoje dane podczas przesy┼éania ich przez Internet, a nasi us┼éugodawcy zobowi─ůzani s─ů dawa─ç wystarczaj─ůce gwarancje w zakresie zapewnienia bezpiecze┼ästwa informacji, potwierdzone stosownymi certyfikatami.

 

8. Bezpieczeństwo i dane wykorzystywane do transakcji

W przypadku korzystania z p┼éatno┼Ťci elektronicznych, Haloart przekazuje niezb─Ödne do dokonania p┼éatno┼Ťci dane agentowi rozliczeniowemu PayU (PayU SA z siedzib─ů w Poznaniu, 60-166 Pozna┼ä, ul. Grunwaldzka 182, b─Öd─ůcej krajow─ů instytucj─ů p┼éatnicz─ů, nadzorowan─ů przez KNF, wpisan─ů do Rejestru us┼éug p┼éatniczych pod nr IP1/2012, wpisan─ů do rejestru przedsi─Öbiorców prowadzonego przez S─ůd Rejonowy w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydzia┼é VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru S─ůdowego pod numerem KRS 0000274399, o kapitale zak┼éadowym w wysoko┼Ťci 4.944.000 PLN, w ca┼éo┼Ťci op┼éaconym, NIP: 779-23-08-495, REGON 300523444).

Haloart nie ma wgl─ůdu w szczegó┼éy transakcji ani w dane kart p┼éatniczych. Wi─Öcej informacji dotycz─ůcych bezpiecze┼ästwa p┼éatno┼Ťci znajdziesz na stronie https://www.payu.pl/.

 

9. Okres przechowywania danych

Twoje dane przechowujemy tak d┼éugo jak jest to niezb─Ödne do realizacji celów, w których zosta┼éy zebrane lub tak d┼éugo jak wymagaj─ů tego przepisy prawa, w tym zw┼éaszcza przepisy podatkowe i o rachunkowo┼Ťci.

Na przyk┼éad, je┼╝eli nigdy nie dokona┼ée┼Ť w Haloart ┼╝adnej transakcji i usuniesz swoje konto, w tym momencie, wszystkie Twoje dane przestan─ů by─ç przetwarzane. Je┼╝eli natomiast postanowisz usun─ů─ç konto po dokonaniu zakupu w Haloart, wówczas ograniczymy przetwarzanie Twoich danych do przechowywania wy┼é─ůcznie tych danych, w takiej formie i przez taki okres, jak zobowi─ůzuj─ů nas przepisy prawa.

 

10. Przekazywanie danych poza obszar Unii Europejskiej

Dzia┼éalno┼Ť─ç Serwisu Haloart nie wymaga przekazywania danych osobowych do pa┼ästw trzecich ani organizacji mi─Ödzynarodowych, a przetwarzanie danych osobowych odbywa si─Ö co do zasady na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

 

11. Przetwarzanie danych osób niepe┼énoletnich

Zgodnie Regulaminem, z serwisu Haloart mog─ů korzysta─ç wy┼é─ůcznie osoby pe┼énoletnie. Z tego wzgl─Ödu, ┼Ťwiadomie nie gromadzimy danych osobowych osób m┼éodszych. W razie stwierdzenia, ┼╝e dosz┼éo do zebrania danych wbrew tej regule, dane te zostan─ů natychmiast usuni─Öte, o ile zachowania ich nie wymagaj─ů przepisy prawa.

 

12. Prawa osób, których dane s─ů przetwarzane

12.1. W swoim koncie w zak┼éadce „Dane osobowe” widzisz swoje dane i mo┼╝esz dokonywa─ç ich edycji (sprostowania, aktualizacji itp.) oraz usuni─Öcia. Je┼╝eli jakiekolwiek zebrane przez Haloart informacje o Tobie nie s─ů widoczne w Twoim koncie (tak jest w przypadku niektórych mniej istotnych danych, które mo┼╝esz poda─ç w czasie zg┼éaszania woli wspó┼épracy) zawsze mo┼╝esz zwróci─ç si─Ö do nas mailowo na biuro@haloart.pl o ich udost─Öpnienie i ewentualne sprostowanie lub usuni─Öcie.

12.2. Na zasadach okre┼Ťlonych przepisami prawa mo┼╝esz równie┼╝ wnie┼Ť─ç sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych oraz ┼╝─ůda─ç ich przeniesienia.

12.3. W ka┼╝dej chwili mo┼╝esz wycofa─ç zgod─Ö na przetwarzanie przez Haloart Twoich danych. Jako Klient mo┼╝esz to uczyni─ç samodzielnie usuwaj─ůc swoje konto poprzez klikni─Öcie „Usu┼ä konto” widoczne w Twoim panelu po zalogowaniu lub kontaktuj─ůc si─Ö mailowo na biuro@haloart.pl. Je┼╝eli wspó┼épracujesz z Haloart jako Sprzedaj─ůcy mo┼╝esz wycofa─ç swoj─ů zgod─Ö mailowo pisz─ůc na biuro@haloart.pl. Usuni─Öcie danych nast─ůpi niezw┼éocznie po zako┼äczeniu wspó┼épracy na zasadach okre┼Ťlonych w Regulaminie oraz zgodnie z obowi─ůzuj─ůcymi przepisami prawa.

12.4. Wszystkie swoje prawa mo┼╝esz wykonywa─ç bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów. Zawsze masz tak┼╝e prawo wniesienia skargi do w┼éa┼Ťciwego organu nadzorczego.

 

13. Newsletter

W ka┼╝dej chwili mo┼╝esz zamówi─ç dor─Öczanie Newsletteru Haloart na wskazany przez Ciebie, i nast─Öpnie potwierdzony, adres email. W dowolnym momencie mo┼╝esz równie┼╝ zrezygnowa─ç z dalszego jego otrzymywania. W tym celu kliknij w link znajduj─ůcy si─Ö na dole ka┼╝dej z rozsy┼éanych przez Haloart w ramach Newsletteru wiadomo┼Ťci lub je┼╝eli posiadasz konto Klienta w haloart.pl, mo┼╝esz to zrobi─ç klikaj─ůc w zak┼éadk─Ö „Wypisz si─Ö z newslettera”.

 

14. Zmiany w Polityce Prywatno┼Ťci

O ka┼╝dej innej ni┼╝ drobna zmianie w Polityce Prywatno┼Ťci zostaniesz poinformowany. Zamie┼Ťcimy dobrze widoczne w naszej witrynie internetowej powiadomienie oraz tre┼Ť─ç zaktualizowanej Polityki Prywatno┼Ťci.

 

15. Kontakt

W razie jakichkolwiek pyta┼ä, wniosków lub w─ůtpliwo┼Ťci zwi─ůzanych z ochron─ů danych osobowych przez Haloart mo┼╝esz kontaktowa─ç si─Ö mailowo, telefonicznie lub pisemnie na adres siedziby (zob. punkt 1).

 

 

 

 

Opinie klient├│w o produktach sprzedaj─ůcego Wyplatanki