Zestaw zawiera dwa praktyczne dodatki do Twojego mieszkania - gazetnik i kubek na biurko. Oba zosta┼éy wyplecione z rurek gazetowych w ciekawej kolorystyce: po┼é─ůczenie czerni, r├│┼╝u i bia┼éego. Dok┼éadnie zabezpieczone lakierem akrylowym, trwa┼ée i wytrzyma┼ée, mo┼╝na je przeciera─ç wilgotn─ů ┼Ťcierk─ů.

Jedyny taki zestaw (wi─Öcej ulotek i rurek w takiej kolorystyce nie posiadam)!

kubek
┼Ťrednica: 12 cm
wysoko┼Ť─ç: 11 cm

gazetnik
szeroko┼Ť─ç: 15 cm
d┼éugo┼Ť─ç: 30,5 cm
wysoko┼Ť─ç (w najwy┼╝szym punkcie): 29,5 cm
wysoko┼Ť─ç (w najni┼╝szym punkcie): 14,5 cm

 Koszty wys┼éki  i czas dostawy

Koszty wysy┼éki ponosi Kupuj─ůcy. Przy ka┼╝dym produkcie widoczna jest forma i koszt transportu lub mo┼╝liwo┼Ť─ç wyboru spo┼Ťród kliku opcji. Wybrany przez Kupuj─ůcego koszt wysy┼éki (w trakcie ┼Ťcie┼╝ki zakupowej) zostanie automatycznie doliczony do ceny produktu. Ca┼éa kwota nale┼╝na do zap┼éaty widoczna b─Ödzie w oknie podsumowania zakupów. Produkty prezentowane w Haloart pochodz─ů od ró┼╝nych Sprzedaj─ůcych, dlatego je┼Ťli zamówisz produkty od kilku osób, to otrzymasz je w kilku przesy┼ékach

Je┼Ťli kupujesz wi─Öcej ni┼╝ jeden produkt tego samego Sprzedaj─ůcego p┼éacisz tylko za jedn─ů przesy┼ék─Ö ( t─ů najdro┼╝sz─ů). System sam w trakcie ┼Ťcie┼╝ki zakupowej to wyliczy.

W przypadku zamówie┼ä zagranicznych poza Europ─Ö prosimy przed dokonaniem p┼éatno┼Ťci o kontakt e-mailowy w celu uzgodnienia kosztów transportu do danego kraju. W przypadku wysy┼éki do Europy , koszt wysy┼éki zagranicznej jest podany w oknie produktu

Sprzedaj─ůcy realizuje zamówienie w terminie jaki jest podany w oknie produktu, licz─ůc czas od  zaksi─Ögowania wp┼éaty na naszym koncie, chyba, ┼╝e zg┼éosi┼é urlop (taka informacja jest podawana na czerwono w oknie produktu) wówczas zamówienie zostanie zrealizowane po zako┼äczeniu urlopu

W wypadku zagubienia przesy┼éki prosimy o niezw┼éoczny kontakt w aby Sprzedaj─ůcy móg┼é rozpocz─ů─ç procedur─Ö reklamacyjn─ů u firmy, która realizowa┼éa wysy┼ék─Ö.

 

 Formy p┼éatno┼Ťci

Aby dokona─ç p┼éatno┼Ťci najpierw trzeba z┼éo┼╝y─ç zamówienie poprzez dodanie wybranego produktu do koszyka i przej┼Ťcie ┼Ťcie┼╝ki zakupowej (nasz system sam Pa┼ästwa poprowadzi )

 

 W serwisie Haloart.pl mo┼╝liwe s─ů nast─Öpuj─ůce formy p┼éatno┼Ťci, a o ich wyborze decyduje Kupuj─ůcy w trakcie ┼Ťcie┼╝ki zakupowej  

1przelew tradycyjny ( w banku lub na poczcie)

2. p┼éatno┼Ť─ç kart─ů kredytow─ů: akceptujemy karty VISA i MasterCard. P┼éatno┼Ťci kartami s─ů realizowane za po┼Ťrednictwem serwisu PayU

3.  szybki przelew on-line - dost─Öpny dla posiadaczy kont z dost─Öpem do bankowo┼Ťci internetowej.

 

Przelewy on-line  s─ů realizowane za po┼Ťrednictwem serwisu PayU, który posiada wieloletnie do┼Ťwiadczenie w ┼Ťwiadczeniu tych us┼éug i wspó┼épracuje z wiekszo┼Ťcia banków. Do obs┼éugi transakcji wykorzystywane s─ů najnowsze metody szyfrowania danych. Transmisja danych na stronach serwisów wspó┼épracuj─ůcych z PayU odbywa si─Ö za po┼Ťrednictwem protoko┼éu SSL EV (Extended Validation Secure Sockets Layer), który zapewnia najwy┼╝szy standard uwierzytelniania to┼╝samo┼Ťci. 

 

  

NUMER KONTA DO PRZELEWÓW

 

PRZELEWY  KRAJOWE

Haloart 

31 2490 0005 0000 4500 6050 1630        (Alior Bank)

w tytule przelewu nale┼╝y poda─ç numer zamówienia ( podany w potwierdzeniu z┼éo┼╝enia zamówienia, które dostaje Klient na swojego e-maila)

 

PRZELEWY ZAGRANICZNE

Haloart 

IBAN   PL 31 2490 0005 0000 4500 6050 1630  Alior Bank
Kod SWIFT banku : ALBPPLPW

Przelewy zagraniczne s─ů obci─ů┼╝ane op┼éatami. Op┼éaty pokrywa Kupuj─ůcy. Nale┼╝y to uwzgl─Ödni─ç  podczas sk┼éadania przelewu. Je┼Ťli tego nie zrobimy, prowizje bankowe zostan─ů pobrane z przesy┼éanej kwoty a wówczas wp┼éynie do sklepu kwota mniejsza ni┼╝ warto┼Ť─ç zamówienia. Mo┼╝e to skutkowa─ç wstrzymaniem realizacji zamówienia w celu dop┼éaty, a to kolejny przelew i dodatkowe koszty.

 

 

                                         WYKONANIE PRAWA ODSTAPIENIA OD UMOWY ( ZWROTU)                                                  

 

 

1. Prawo Konsumenta do odst─ůpienia od umowy

 

Konsumentowi przys┼éuguje prawo do odst─ůpienia od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. 

Termin do odst─ůpienia od umowy wygasa po up┼éywie 14 dni od dnia dostarczenia rzeczy pod wskazany adres.

Aby skorzysta─ç z prawa odst─ůpienia od umowy prosimy poinformowa─ç nas o swojej decyzji, najlepiej przez swoje konto Kupuj─ůcego korzystaj─ůc z zak┼éadki „odst─ůpienie od umowy ( zwrot produktu)” gdzie równie┼╝ znajduje si─Ö formularz odst─ůpienia od umowy, z którego mo┼╝ecie Pa┼ästwo skorzysta─ç. Informacj─Ö o zwrocie dostaje zarówno Sprzedaj─ůcy jak i Administrator, a Pa┼ästwo otrzymujecie niezw┼éocznie potwierdzenie otrzymania informacji odst─ůpieniu od umowy na maila wraz z adresem, na który nale┼╝y odes┼éa─ç zwracan─ů rzecz.

 

2. Skutki odst─ůpienia od umowy

 

W przypadku odst─ůpienia od niniejszej umowy zwracamy Pa┼ästwu wszystkie otrzymane od Pa┼ästwa p┼éatno┼Ťci ( cen─Ö produktu + koszty wys┼éania rzeczy) w terminie nie pó┼║niej ni┼╝ 14 dni od dnia, w którym zostali┼Ťmy poinformowani o Waszej decyzji. Mo┼╝emy wstrzyma─ç si─Ö ze zwrotem p┼éatno┼Ťci do czasu otrzymania odsy┼éanej rzeczy przez Sprzedaj─ůcego lub czasu dostarczenia nam dowodu jej odes┼éania, w zale┼╝no┼Ťci od tego, które zdarzenie nast─ůpi wcze┼Ťniej.

 

Koszty odes┼éania zwracanej rzeczy do Sprzedaj─ůcego ponosicie Pa┼ästwo. Odes┼éanie rzeczy musi nast─ůpi─ç przesy┼ék─ů rejestrowan─ů.

 

Wa┼╝ne! Wszystkie terminy, o których tutaj piszemy to dni kalendarzowe, a nie robocze.

 

3.  Kupuj─ůcemu, który nie jest Konsumentem  tylko firm─ů prowadz─ůc─ů  dzia┼éalno┼Ť─ç gospodarcz─ů ,prawo do odstapienia od umowy" z mocy prawa nie przys┼éuguje.

                                               

 

ODPOWIEDZIALNO┼Ü─ć SPRZEDAJ─äCEGO Z TYTU┼üU R─śKOJMI 

Produkty nabyte przed 25.12.2014 podlegaj─ů zasadom reklamacji zgodnie z  prawem obowi─ůzuj─ůcym do 25.12.2014 roku

 

Sprzedawca jest odpowiedzialny wzgl─Ödem Kupuj─ůcego, je┼╝eli sprzedany produkt ma wad─Ö fizyczn─ů lub prawn─ů na zasadach okre┼Ťlonych w Kodeksie Cywilnym

 

1. ODPOWIEDZIALNO┼Ü─ć SPRZEDAJ─äCEGO ZA WADY

1.1. wada fizyczna

Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytu┼éu r─Ökojmi za wady fizyczne, które istnia┼éy w chwili przej┼Ťcia niebezpiecze┼ästwa na Klienta lub wynik┼éy z przyczyny tkwi─ůcej w sprzedanym Produkcie w tej samej chwili. Wada fizyczna polega na niezgodno┼Ťci sprzedanego Produktu z Umow─ů Sprzeda┼╝y.

W szczególno┼Ťci sprzedany Produkt jest niezgodny z Umow─ů Sprzeda┼╝y, je┼╝eli:

-nie ma w┼éa┼Ťciwo┼Ťci, które Produkt tego rodzaju powinien mie─ç ze wzgl─Ödu na cel oznaczony w Umowie Sprzeda┼╝y albo wynikaj─ůcy z okoliczno┼Ťci lub przeznaczenia;

-nie ma w┼éa┼Ťciwo┼Ťci, o których istnieniu Sprzedawca zapewni┼é Kupuj─ůcego

-nie nadaje si─Ö do celu, o którym Klient poinformowa┼é Sprzedawc─Ö przy zawarciu Umowy Sprzeda┼╝y, a Sprzedawca nie zg┼éosi┼é zastrze┼╝enia co do takiego jej przeznaczenia;

-została Klientowi wydana w stanie niezupełnym.

 

1.2. wada prawna

Sprzedawca jest odpowiedzialny wzgl─Ödem Kupuj─ůcego, je┼╝eli sprzedany Produkt stanowi w┼éasno┼Ť─ç osoby trzeciej albo je┼╝eli jest obci─ů┼╝ony prawem osoby trzeciej, a tak┼╝e je┼╝eli ograniczenie w korzystaniu lub rozporz─ůdzaniu Produktem wynika z decyzji lub orzeczenia w┼éa┼Ťciwego organu; w razie sprzeda┼╝y prawa sprzedawca jest odpowiedzialny tak┼╝e za istnienie prawa

Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialno┼Ťci z tytu┼éu r─Ökojmi, je┼╝eli Kupuj─ůcy wiedzia┼é o wadzie w chwili zawarcia Umowy Sprzeda┼╝y.

 

2. PODSTAWOWE UPRAWNIENIA KONSUMENTA

Konsument ma do wyboru 2 grupy uprawnie┼ä. Uprawnienia te maj─ů co do zasady charakter równorz─Ödny, co oznacza, ┼╝e Kupuj─ůcy ma mo┼╝liwo┼Ť─ç korzystania od razu zarówno z pierwszej, jak i drugiej grupy uprawnie┼ä:

Grupa 1 :

- obni┼╝enie ceny lub zwrot pieni─Ödzy

Je┼╝eli sprzedany Produkt ma wad─Ö, Klient mo┼╝e z┼éo┼╝y─ç o┼Ťwiadczenie o obni┼╝eniu ceny albo odst─ůpieniu od Umowy Sprzeda┼╝y, chyba ┼╝e Sprzedawca niezw┼éocznie i bez nadmiernych niedogodno┼Ťci dla Klienta wymieni wadliwy Produkt na wolny od wad albo wad─Ö usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, je┼╝eli Produkt by┼é ju┼╝ wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawc─Ö

Grupa 2 :

- naprawa lub wymiana

Je┼╝eli sprzedany Produkt ma wad─Ö, Kupuj─ůcy mo┼╝e ┼╝─ůda─ç wymiany Produktu na wolny od wad albo usuni─Öcia wady. Sprzedawca jest obowi─ůzany wymieni─ç Produkt wadliwy na wolny od wad lub usun─ů─ç wad─Ö w rozs─ůdnym czasie bez nadmiernych niedogodno┼Ťci dla Klienta. Sprzedawca mo┼╝e odmówi─ç zado┼Ť─çuczynienia ┼╝─ůdaniu Klienta, je┼╝eli doprowadzenie do zgodno┼Ťci z Umow─ů Sprzeda┼╝y Produktu wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemo┼╝liwe albo w porównaniu z drugim mo┼╝liwym sposobem doprowadzenia do zgodno┼Ťci z Umow─ů Sprzeda┼╝y wymaga┼éoby nadmiernych kosztów.

 

3. WA┼╗NE TERMINY REKLAMACYJNE

1 rok domniemania istnienia wady w chwili wydania Produktu

Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytu┼éu r─Ökojmi za wady fizyczne, które istnia┼éy w chwili przej┼Ťcia niebezpiecze┼ästwa na Kpuj─ůcego lub wynik┼éy z przyczyny tkwi─ůcej w sprzedanym Produkcie w tej samej chwili. Je┼╝eli wada fizyczna zosta┼éa stwierdzona przed up┼éywem roku od dnia dostarczenia Produktu, domniemywa si─Ö, ┼╝e wada lub jej przyczyna istnia┼éa w chwili przej┼Ťcia niebezpiecze┼ästwa na Konsumenta

2 lata odpowiedzialno┼Ťci Sprzedawcy

Sprzedawca odpowiada z tytu┼éu r─Ökojmi, je┼╝eli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed up┼éywem dwóch lat, a gdy chodzi o wady nieruchomo┼Ťci – przed up┼éywem pi─Öciu lat od dnia wydania Produktu Klientowi. Do wykonywania uprawnie┼ä z tytu┼éu r─Ökojmi za wady prawne sprzedanego Produktu stosuje si─Ö przepisy dotycz─ůce wady fizycznej, z tym ┼╝e bieg terminu do wykonania uprawnie┼ä z tytu┼éu r─Ökojmi rozpoczyna si─Ö od dnia, w którym Klient dowiedzia┼é si─Ö o istnieniu wady, a je┼╝eli Klient dowiedzia┼é si─Ö o istnieniu wady dopiero na skutek powództwa osoby trzeciej – od dnia, w którym orzeczenie wydane w sporze z osob─ů trzeci─ů sta┼éo si─Ö prawomocne.


4. MIEJSCE I SPOSÓB Z┼üO┼╗ENIA REKLAMACJI

Zg┼éoszenia reklamacyjnego mo┼╝na dokona─ç na koncie Kupuj─ůcego w zak┼éadce PRAWO DO R─śKOJMI; zg┼éo┼Ť reklamacj─Ö, w bardzo wygodny sposób.

Zaleca si─Ö dla celów dowodowych i przyspieszenia rozpatrzenia reklamacji podanie przez Kupuj─ůcego poni┼╝szych informacji :

  1. rodzaju i daty wyst─ůpienia niezgodno┼Ťci/wady;

  2. sposobu doprowadzenia Produktu do zgodno┼Ťci z Umow─ů Sprzeda┼╝y lub o┼Ťwiadczenie o obni┼╝eniu ceny albo odst─ůpieniu od Umowy Sprzeda┼╝y

 

5. TERMIN ODPOWIEDZI SPRZEDAWCY NA Z┼üO┼╗ON─ä REKLAMACJ─ś

 Sprzedaj─ůcy w terminie 14 dni ustosunkuje si─Ö do ┼╝─ůdania Kupuj─ůcego. W przeciwnym wypadku uwa┼╝a si─Ö, ┼╝e uzna┼é za uzasadnione o┼Ťwiadczenie lub ┼╝─ůdanie Kupuj─ůcego.

 

6. TERMIN REALIZACJI ┼╗─äDANIA REKLAMACYNEGO PRZEZ SPRZEDAWC─ś

Sprzedawca jest obowi─ůzany wymieni─ç wadliwy Produkt na wolny od wad lub usun─ů─ç wad─Ö w rozs─ůdnym czasie bez nadmiernych niedogodno┼Ťci dla Klienta.

 

W przypadku ┼╝─ůdania zwrotu pieni─Ödzy zwrot na rzecz konsumenta powinien nast─ůpi─ç niezw┼éocznie. W przypadku ┼╝─ůdania obni┼╝enia ceny Kupuj─ůcy powinien wyznaczy─ç Sprzedawcy termin na ich zwrot (np. 7 dni od dnia otrzymania ┼╝─ůdania obni┼╝enia ceny).

 

7. KOSZTY REKLAMACYJNE

7.1. Kupuj─ůcy dostarcza Produkt na koszt Sprzedawcy na adres podany w odpowiedzi na zg┼éoszenie reklamacyjne.

 

7.2 Koszty wymiany lub naprawy ponosi Sprzedawca (robocizny, materia┼éów )

 

7.3 Koszt odesłania Produktu wymienionego lub naprawionego ponosi Sprzedawca

 


8. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

 

Szczegó┼éowe informacje dotycz─ůce mo┼╝liwo┼Ťci skorzystania przez Klienta b─Öd─ůcego konsumentem z pozas─ůdowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszcze┼ä oraz zasady dost─Öpu do tych procedur dost─Öpne s─ů w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji spo┼éecznych, do których zada┼ä statutowych nale┼╝y ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod nast─Öpuj─ůcymi adresami internetowymi Urz─Ödu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

 

  • http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;

  • http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz

  • http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

 

Klient mo┼╝e uzyska─ç bezp┼éatn─ů pomoc w sprawie rozstrzygni─Öcia sporu mi─Ödzy Klientem, a Sprzedawc─ů, korzystaj─ůc tak┼╝e z bezp┼éatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji spo┼éecznej, do której zada┼ä statutowych nale┼╝y ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane s─ů pod przez Federacj─Ö Konsumentów pod bezp┼éatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.

  • Konsument mo┼╝e równie┼╝ skorzysta─ç z pozas─ůdowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszcze┼ä poprzez z┼éo┼╝enie swojej skargi za po┼Ťrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dost─Öpnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                       

 

 

 

 

JAK KUPOWA─ć  W SERWISIE  ( w skrócie)  

Pe┼ény regulamin jest tu:   https://www.haloart.pl/regulamin.html

 

Drogi Kliencie; jeste┼Ť w serwisie www.haloart.pl , jak pewnie si─Ö ju┼╝ zorientowa┼ée┼Ť ; wystawiaj─ů tu swoje Produkty Arty┼Ťci, R─Ökodzielnicy i Projektanci. Ta platforma sprzeda┼╝owa zosta┼éa stworzona dla mi┼éo┼Ťników sztuki i hand made i jest sprawnie dzia┼éaj─ůcym oraz bezpiecznym narz─Ödziem pozwalaj─ůcym na komfortowe zakupy.

 

1.  W┼éa┼Ťcicielem domeny oraz administratorem  Serwisu internetowego HALOART jest;

 

   Haloart  Beata Groty┼äska-Kurek
              ul. Siostry Zimmer 10
              30-441 Kraków
               NIP: 944-110-51-70 , REGON: 121453854, GIODO: KR 00126572
               zarejestrowany i widoczny w ewidencji CEDIG pod adresem:
             
http://prod.ceidg.gov.pl/ceidg/ceidg.public.ui/SearchDetails.aspx?Id=176402a6-6307-4c91-a8da-fc11040869f2

konto bankowe:   31 2490 0005 0000 4500 6050 1630  Alior Bank

Kontakt

mail: biuro@haloart.pl
kom.: 607 460 209
tel.: (12) 262 05 38
.

Mo┼╝esz kupowa─ç u nas zawsze, kiedy masz na to ochot─Ö ( 24 godziny na dob─Ö) , a kupowanie w naszym sklepie jest wyj─ůtkowo ┼éatwe.

 

2. REJESTRACJA I LOGOWANIE

2.1. Rejestracja

Aby sta─ç si─Ö U┼╝ytkownikiem Serwisu i w pe┼éni korzysta─ç z jego funkcjonalno┼Ťci, a wi─Öc móc kupowa─ç, komunikowa─ç si─Ö ze Sprzedaj─ůcymi , ┼Ťledzi─ç swoje zamówienia i zarz─ůdza─ç nimi, dodawa─ç opinie, nale┼╝y si─Ö zarejestrowa─ç. Rejestracja w serwisie nie jest odp┼éatna. Przez rejestracj─Ö rozumie─ç nale┼╝y za┼éo┼╝enie przez U┼╝ytkownika Konta w za pomoc─ů przeznaczonego do tego celu e-formularza przez klikni─Öcie w zak┼éadk─Ö "rejestracja" i wype┼énienie kilku wskazanych pól.

Robisz to tylko raz. Ka┼╝dym nast─Öpnym razem wystarczy si─Ö tylko zalogowa─ç . Loginem jest zawsze Twój e-mail, (has┼éo poda┼ée┼Ť przy rejestracji). Je┼╝eli zapomnia┼ée┼Ť has┼éa, skorzystaj z przypomnienia, które znajduje si─Ö w oknie logowania, a zostanie Ci wygenerowane nowe i wys┼éane na Twojego e-maila. Chro┼ä swoje has┼éo, nie ponosimy odpowiedzialno┼Ťci za szkody poniesione na skutek pos┼éu┼╝enia si─Ö przez osoby trzecie Twoim loginem lub has┼éem.

2.2. Konto Kupuj─ůcego

Po poprawnym zarejestrowaniu si─Ö masz otwarte konto Kupuj─ůcego (zawsze widoczne po zalogowaniu, zak┼éadka na górze strony; Twoje konto), w którym zebrane s─ů wszystkie Twoje dane, operacje, rozliczenia, status zamówienia w toku, historia zamówie┼ä, odst─ůpienia od umowy (zwroty) i reklamacje, wystawione opinie oraz korespondencja ze Sprzedaj─ůcymi. Swoje dane mo┼╝esz edytowa─ç i poprawia─ç (np przy zmianie adresu zamieszkania czy nr tel.) jak równie┼╝ usun─ů─ç konto. Korzystanie z konta Kupuj─ůcego jest bezp┼éatne .

 

3. ZASADY ZAKUPÓW

3.1. Procedura sk┼éadania zamówienia

Aby dokona─ç dokona─ç zakupu musisz by─ç zalogowany . Je┼Ťli masz ju┼╝ wybrany produkt, kliknij w znaczek "do koszyka", umieszczony przy ka┼╝dym produkcie. Je┼╝eli chcesz dalej kupowa─ç, kliknij "kupuj dalej", je┼╝eli nie, wybierz sposób wysy┼éki (o ile s─ů podane ró┼╝ne opcje), zaznaczaj─ůc odpowiednie kó┼éko ( np. Poczta Polska lub Kurier)

Je┼Ťli wybra┼ée┼Ť wi─Öcej ni┼╝ jeden produkt od tego samego Sprzedaj─ůcego automatycznie naliczy si─Ö tylko jeden koszt wysy┼éki. Je┼╝eli ju┼╝ zaznaczy┼ée┼Ť sposób wysy┼éki kliknij "z┼éó┼╝ zamówienie". Poka┼╝e si─Ö okno z adresem wysy┼éki, takim jakim poda┼ée┼Ť przy rejestracji. Mo┼╝esz jednak zmieni─ç adres i poda─ç inny, na który chcesz otrzyma─ç przesy┼ék─Ö. Nast─Öpnie zaznacz wybrana p┼éatno┼Ťci: np. "przelew tradycyjny" lub "p┼éatno┼Ť─ç online" zaznaczaj─ůc odpowiednie kó┼éko.

Po z┼éo┼╝eniu zamówienia jeste┼Ť zobowi─ůzany zap┼éaci─ç za zakupy. Masz na to 3 dni robocze. Po tym czasie rezerwacja wyga┼Ťnie i produkt (produkty) strac─ů status "rezerwacja" i znowu b─Öd─ů dost─Öpne dla innych klientów. Prosimy pami─Öta─ç, ┼╝e transfer pieni─Ödzy trwa. Je┼Ťli robisz wp┼éat─Ö ostatniego dnia - prosz─Ö poinformuj nas o tym, wówczas przed┼éu┼╝my rezerwacj─Ö.  JE┼ÜLI MASZ OCHOTE ZAP┼üACI─ć W D┼üU┼╗SZYM TERMINIE POINFORMUJ NAS O TYM. 

O ka┼╝dym etapie zamówienia b─Ödziemy informowa─ç Ci─Ö drog─ů mailow─ů ; po z┼éo┼╝eniu zamówienia, po op┼éaceniu go i po wys┼éaniu przesy┼éki .

Status swojego zamówienia mo┼╝esz ┼Ťledzi─ç na swoim koncie klienta, widocznym zawsze po zalogowaniu.

3.2. Kontakt ze Sprzedaj─ůcym

W haloart.pl wystawia swoje prace wielu Sprzedaj─ůcych; S─ů to projektanci, arty┼Ťci i r─Ökodzielnicy. Je┼╝eli chcesz wiedzie─ç wi─Öcej o produkcie, napisz do Autora  klikaj─ůc w oknie produktu zilony link "kontakt ze Sprzedaj─ůcym" Prosimy nie podawa─ç swoich adresów  mailowych i telefonów oraz nie kontaktowa─ç si─Ö poza komunikatorem poniewa┼╝ nie b─Ödziemy mogli chroni─ç Pa┼ästwa transakcji dokonanych poza serwisem haloart.pl . Wiadomo┼Ťci przesy┼éane pomi─Ödzy Kupuj─ůcym a Sprzedaj─ůcym i odwrotnie s─ů moderowane i archiwizowane dla celów dowodowych w razie sporu mi─Ödzy Stronami.

Ch─Ötnie pomagamy naszym Klientom w zakupach, prosimy pisa─ç na biuro@haloart.pl lub dzwoni─ç 607 460 209

                                                                                   ┼╗yczymy udanych zakupów Zespó┼é haloart.pl

 

POLITYKA PRYWATNOSCI I BEZPIECZEŃSTWO DANYCH OSOBOWYCH

 

1. Bezpiecze┼ästwo i poufno┼Ť─ç danych

 

1.1  Administratorem zbiorów danych osobowych (Kupuj─ůcych i Sprzedaj─ůcych) jest

Haloart  Beata Groty┼äska-Kurek

ul. Siostry Zimmer 10
30-441 Kraków
NIP: 944-110-51-70 , REGON: 121453854
zarejestrowany i widoczny w ewidencji CEDIG pod adresem:
https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/ceidg.public.ui/SearchDetails.aspx?Id=176402a6-6307-4c91-a8da-fc11040869f2

konto bankowe: 31 2490 0005 0000 4500 6050 1630  Alior Bank

Kontakt ; biuro@haloart.pl tel. 12 262 05 38 lub 607 460 209

 

1.2.  Baza danych osobowych zosta┼éa zg┼éoszona do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych pod numerem KR 00126572

 

1.3.  Dane osobowe Klientów i osób korzystaj─ůcych ze Sklepu przetwarzane s─ů przez Administratora w celu prowadzenia sklepu, a w szczególno┼Ťci:

a/ obs┼éugi procesu rejestracji tj. czynno┼Ťci polegaj─ůcej na za┼éo┼╝eniu przez klienta Konta Kupuj─ůcego i logowania do tego konta

b/ obs┼éugi zamówie┼ä

c/ obs┼éugi zwrotów (odstapienia od umowy kupna) i reklamacji

d/ przesy┼éania  biuletynu (newsletter)  na wskazany przez klienta adres poczty elektronicznej

 

1.4.   Podanie danych osobowych, a tak┼╝e zgoda na ich przetwarzanie nie jest obowi─ůzkowe (jest dobrowolne), ale jest konieczne do ┼Ťwiadczenia przez Serwis ww. us┼éug.

 

1.5.  Dane s─ů przetwarzane z zachowaniem wszelkich wymogów bezpiecze┼ästwa, które okre┼Ťlono w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych oraz w wydanych na jej podstawie przepisach wykonawczych. Klient ma prawo swobodnego dost─Öpu (wgl─ůdu) do swoich danych osobowych, prawo ich poprawiania, a tak┼╝e prawo ┼╝─ůdania zaprzestania ich przetwarzania i ich usuni─Öcia z bazy danych

 

1.6.  Ka┼╝dy potencjalny Kupuj─ůcy ma mo┼╝liwo┼Ť─ç obejrzenia asortymentu proponowanego przez Serwis bez rejestracji w systemie - na tym etapie nie s─ů pobierane ┼╝adne dane osobowe.

 

1.7.  Podczas sk┼éadania zamówienia Kupuj─ůcy zostanie poproszony o podanie nast─Öpuj─ůcych danych: imi─Ö, nazwisko, telefon, e-mail, adres dostawy, wybór kosztów wysy┼éki oraz informacji dotycz─ůcych formy p┼éatno┼Ťci. Wszystkie powy┼╝sze elementy s─ů niezb─Ödne do przeprowadzenia transakcji zakupu.

 

1.8.  W przypadku wyra┼╝enia ch─Öci otrzymywania newslettera adres e-mail zostanie umieszczony w bazie Serwisu. Klient w ka┼╝dej chwili mo┼╝e zrezygnowa─ç z subskrypcji newslettera.

 

1.9.  W sytuacji naruszenia Regulaminu zamieszczonego na naszej stronie, z┼éamania prawa, lub gdy zaistnieje taka konieczno┼Ť─ç okre┼Ťlona przepisem prawnym, Serwis mo┼╝e udost─Öpni─ç dane organom wymiaru sprawiedliwo┼Ťci. Sklep mo┼╝e je tak┼╝e udost─Öpni─ç w wypadku kontroli Generalnego Inspektoratu Ochrony Danych Osobowych.

 

1.10. Administrator  Sklepu kontaktuje si─Ö z Klientami telefonicznie lub za po┼Ťrednictwem poczty elektronicznej. T─ů drog─ů s─ů te┼╝ przekazywane Klientom wszystkie wa┼╝ne informacje.

 

 

2. Bezpieczeństwo transakcji

 

Gwarantujemy bezpiecze┼ästwo zawieranych transakcji. P┼éac─ůc za zamówienie, nie przelewasz pieni─Ödzy bezpo┼Ťrednio na konto Sprzedaj─ůcego. W ka┼╝dej transakcji po┼Ťredniczy Haloart i wyp┼éaca nale┼╝no┼Ť─ç Sprzedaj─ůcym tylko w przypadku gdy zrealizuj─ů wszystkie op┼éacone zamówienia. Monitorujemy realizacj─Ö zamówie┼ä. Je┼╝eli Sprzedaj─ůcy nie wywi─ůzuje si─Ö odpowiednio ze swoich zobowi─ůza┼ä, to rezygnujemy ze wspó┼épracy z nim.

W trosce o bezpiecze┼ästwo klientów, obs┼éug─Ö p┼éatno┼Ťci internetowych prowadzi firma PayU , która posiada wieloletnie do┼Ťwiadczenie w ┼Ťwiadczeniu tych us┼éug. Do obs┼éugi transakcji wykorzystywane s─ů najnowsze metody szyfrowania danych. Transmisja danych na stronach serwisów wspó┼épracuj─ůcych z PayU odbywa si─Ö za po┼Ťrednictwem protoko┼éu SSL EV (Extended Validation Secure Sockets Layer), który zapewnia najwy┼╝szy standard uwierzytelniania to┼╝samo┼Ťci.
Haloart nie ma wgl─ůdu w szczegó┼éy transakcji ani w dane kart p┼éatniczych. Wi─Öcej informacji dotycz─ůcych bezpiecze┼ästwa p┼éatno┼Ťci znajdziesz na stronie   https://www.payu.pl/

 

 

3.  Serwis haloart.pl u┼╝ywa protoko┼éu SSL dla zabezpieczenia przesy┼éanych informacji

SSL jest protoko┼éem sieciowym u┼╝ywanym do bezpiecznych po┼é─ůcze┼ä internetowych. Normalnie strony z serwerów oraz formularze do serwera s─ů przesy┼éane przez sie─ç otwartym tekstem, który stosunkowo ┼éatwo mozna przechwyci─ç (szczególnie w sieci lokalnej). Je┼Ťli serwer u┼╝ywa protoko┼éu SSL do komunikacji z przegl─ůdark─ů, wówczas informacja w obie strony (mi─Ödzy serwerem www i przegl─ůdark─ů) jest przesy┼éana przez sie─ç w sposób zaszyfrowany. W oknie przegl─ůdarki wpisuj─ůc adres naszej strony  www.haloart.pl widzisz znak k┼éódki i napis " bezpieczna"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

Opinie klient├│w o produktach sprzedaj─ůcego Wyplatanki