jak kupować

  JAK KUPOWAĆ  W SERWISIE haloart.pl   

 

Drogi Kliencie; jesteś w serwisie www.haloart.pl , jak pewnie się już zorientowałeś ; wystawiają tu swoje produkty Artyści, Rękodzielnicy i Projektanci. Ta platforma sprzedażowa została stworzona dla miłośników sztuki i hand made i jest sprawnie działającym oraz bezpiecznym narzędziem pozwalającym na komfortowe zakupy.

 

 

1.   STATUS PRAWNY i dane SERWISU

 

Właścicielem domeny oraz administratorem  Serwisu internetowego HALOART jest;


Haloart  Beata Grotyńska-Kurek
ul. Siostry Zimmer 10
30-441 Kraków
NIP: 944-110-51-70 , REGON: 121453854, GIODO: KR 00126572
zarejestrowany i widoczny w ewidencji CEDIG pod adresem:
https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/ceidg.public.ui/SearchDetails.aspx?Id=176402a6-6307-4c91-a8da-fc11040869f2

konto bankowe:  Haloart     PL 31 2490 0005 0000 4500 6050 1630   Alior Bank

Kontakt
mail: biuro@haloart.pl
kom.: 607 460 209
tel.: (12) 262 05 38


Serwis Haloart jest czynny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez cały rok. Możesz kupować u nas zawsze, kiedy masz na to ochotę, a kupowanie w naszym sklepie jest wyjątkowo łatwe. Masz do wyboru prace kilkuset artystów i bezpośredni kontakt z Nimi.

 

 

2. REJESTRACJA I LOGOWANIE

 

2.1. Rejestracja


Aby stać się Użytkownikiem Serwisu i w pełni korzystać z jego funkcjonalności, a więc móc kupować, komunikować się ze Sprzedającymi , śledzić swoje zamówienia i zarządzać nimi, dodawać opinie należy się zarejestrować. Rejestracja w serwisie nie jest odpłatna. Przez rejestrację rozumieć należy założenie przez Użytkownika konta za pomocą przeznaczonego do tego celu e-formularza i wypełnienie kilku wskazanych pól.( klódka na szarej górnej belce)

Rejestrujesz się tylko raz. Każdym następnym razem wystarczy się tylko zalogować . Loginem jest zawsze Twój e-mail, (hasło podałeś przy rejestracji). Jeżeli zapomniałeś hasła, skorzystaj z przypomnienia, które znajduje się w oknie logowania, a zostanie Ci wygenerowane nowe i wysłane na Twojego e-maila. Chroń swoje hasło, nie ponosimy odpowiedzialności za szkody poniesione na skutek posłużenia się przez osoby trzecie Twoim loginem lub hasłem.

 

2.2. Konto Kupującego


Po poprawnym zarejestrowaniu się masz otwarte konto Kupującego (zawsze widoczne po zalogowaniu się w postaci  zielonego ludzika na szarej górnej belce z Twoimi personaliami. Na Twoim koncie  zebrane są wszystkie Twoje dane, operacje, rozliczenia, status zamówienia w toku, historia zamówień, odstąpienia od umowy (zwroty) i reklamacje, wystawione opinie oraz korespondencja ze Sprzedawcami.  Swoje dane możesz edytować i poprawiać. Korzystanie z konta Kupującego jest bezpłatne .

 


3. ZASADY ZAKUPÓW

 

3.1. Procedura składania zamówienia


Aby dokonać zakupu musisz być zalogowany . Jeśli masz już wybrany produkt, kliknij w klawisz "do koszyka", umieszczony przy każdym produkcie.  Procedura zakupu odbywa się 3 krokach. 1-wszy to wybór rodzaju przesyłki, 2-gi ustalenie adresu i sposobu płatności, 3-ci  podsumowanie zamówienia. Na końcu ścieżki zakupowej potwierdzasz zamówienie. Z każdego kroku możesz wyjść lub kontynuować zakupy. Nawet po złożeniu zamówienia, o ile nie zapłaciłeś go on-line masz możliwość usunięcia dowolnego produktu z zamówienia lub anulowania całego zamówienia ( to możesz zrobić z pozycji swojego konta klienta.
Jeśli wybrałeś więcej niż jeden produkt od tego samego Sprzedającego automatycznie naliczy się tylko jeden koszt wysyłki. Jeżeli robisz zakupy u kilku Sprzedawców, będą to osobne przesyłki i osobne ich koszty. ( każdy Sprzedawca wysyła produkty ze swojej pracowni. Nie ma jednego wspólnego magazynu dla produktów wystawianych w naszym serwisie.
Po złożeniu zamówienia jesteś zobowiązany zapłacić za zakupy. Masz na to 3 dni robocze. Po tym czasie rezerwacja wygaśnie i produkt (produkty) stracą status "rezerwacja" i znowu będą dostępne dla innych klientów. Prosimy pamiętać, że transfer pieniędzy trwa. Jeśli robisz wpłatę ostatniego dnia - proszę poinformuj nas o tym, wówczas przedłużmy rezerwację. Zarówno po złożeniu zamówienia jak i po dokonaniu wpłaty, również po wysłaniu zamówienia dostaniesz od nas potwierdzenie e-mailem. Status swojego zamówienia możesz śledzić na swoim koncie klienta, widocznym zawsze po zalogowaniu.

 

3.2. Kontakt ze Sprzedającym


W haloart.pl wystawia swoje prace wielu Artystów i Projektantów . Jeżeli chcesz wiedzieć więcej o produkcie, napisz do Sprzedawcy klikając w oknie produktu zakładkę "kontakt ze Sprzedającym" . W wiadomościach prosimy nie podawać swoich adresów, mailowych i telefonów oraz nie kontaktować się poza komunikatorem ponieważ nie możemy odpowiadać za transakcje dokonane poza serwisem haloart.pl  Wiadomości są archiwizowane w celu ochrony interesów zarówno Kupującego jak i Sprzedającego.

 


4. KOSZTY I CZAS DOSTAWY

 

Koszty wysyłki ponosi Kupujący. Przy każdym produkcie widoczna jest forma i koszt transportu lub możliwość wyboru spośród kliku opcji. Wybrany przez Kupującego koszt wysyłki zostanie automatycznie doliczony do ceny produktu. Cała kwota należna do zapłaty widoczna będzie w oknie podsumowania zakupów. Produkty prezentowane w Haloart pochodzą od różnych Sprzedających, dlatego jeśli zamówisz produkty od kilku osób, to otrzymasz je w kilku przesyłkach. W szczególnych przypadkach (zwłaszcza przy wielkogabarytowych zakupach) może być konieczność uzgodnienia innych form transportu, włącznie z odbiorem osobistym.
W przypadku zamówień zagranicznych ( poza Europę) przed dokonaniem zakupu prosimy o kontakt e-mailowy w celu uzgodnienia kosztów transportu do danego kraju.


Sprzedający realizuje zamówienie w ciągu 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie, chyba, że w oknie produktu wyraźnie napisał, że termin wysyłki jest dłuższy lub zgłosił urlop (taka informacja jest widoczna w jego galerii i w opisie produktu) 
W wypadku zagubienia przesyłki prosimy o niezwłoczny kontakt w aby Sprzedający mógł rozpocząć procedurę reklamacyjną u firmy, która realizowała wysyłkę.

 

 


5. FORMY PŁATNOŚCI

 

W naszym Serwisie możliwe są następujące formy płatności, o ich wyborze decyduje Kupujący w trakcie ścieżki zakupowej
1. przelew tradycyjny ( w banku lub na poczcie ).
2. płatność kartą kredytową: akceptujemy karty VISA i MasterCard. Płatności kartami są realizowane za pośrednictwem serwisu PayU
3. przelew online - dostępny dla posiadaczy kont mBanku, MultiBanku, Inteligo, BZWBK, Nordea, PKO Inteligo, BPH, ING (Bank Śląski). Możesz dokonać szybkiego przelewu online zaraz po złożeniu zamówienia. Płatność otrzymujemy niemal natychmiast, dzięki czemu Twoje zamówienie zostanie szybko zrealizowane. Przelewy online są realizowane za pośrednictwem serwisu PayU. O bezpieczeństwie transakcji więcej w punkcie 8.

 

Wpłaty należy dokonać  na konto:
  31 2490 0005 0000 4500 6050 1630   Alior Bank
odbiorca;  Haloart  
 ( adresu nie trzeba podawać)
w tytule przelewu należy podać numer zamówienia ( podany w potwierdzeniu złożenia zamówienia, które dostajesz na swojego e-maila)


PRZELEWY ZAGRANICZNE ;


IBAN  PL 31 2490 0005 0000 4500 6050 1630  
Nazwa banku
Alior Bank
Kod SWIFT banku : ALBPPLPW
Przelewy zagraniczne są obciążane opłatami. Opłaty pokrywa Kupujący. Należy to zaznaczyć podczas składania przelewu. Jeśli tego nie zrobimy, prowizje bankowe zostaną pobrane z przesyłanej kwoty a wówczas wpłynie do sklepu kwota mniejsza niż wartość zamówienia. Może to skutkować wstrzymaniem realizacji zamówienia w celu dopłaty, a to kolejny przelew i dodatkowe koszty.

 

 

6. PRAWO ODSTAPIENIA OD UMOWY ( ZWROT)  

 

Do odstąpienia od umowy zastosowanie ma rozdz.4 Ustawy z 30 maja 2014r. O prawach konsumenta oraz $ 4 Regulaminu serwisu serwisu Haloart.pl

6.1. Prawo Konsumenta do odstąpienia od umowy


Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni bez podania  przyczyny jesli  Sprzedajacy jest podmiotem gospodarczym.  Informacja o prawie do odstąpienia od umowy jest zawarta w oknie każdego produktu , potwierdzona przed składaniem zamówienia ( wyłączenia są bardzo rzadkie i mogą dotyczyć tylko sytuacji kiedy Sprzedającym jest osoba prywatna i nie ustaliła prawa zwrotu)


Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia dostarczenia rzeczy pod wskazany adres.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy prosimy poinformować nas o swojej decyzji, najlepiej przez swoje konto Klienta  korzystając z zakładki „ zwróć produkt”  lub przez formularz odstąpienia od umowy ( w stopce). Informację o zwrocie dostaje zarówno Sprzedający jak i Administrator, a Państwo otrzymujecie niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o zwrocie. Zwrotu należy zawsze dokonać przesyłka rejestrowaną.

 

6.2. Skutki odstąpienia od umowy


W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności ( cenę produktu + koszty wysłania rzeczy) w terminie nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Waszej decyzji. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania odsyłanej rzeczy przez Sprzedającego lub czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Koszty odesłania zwracanej rzeczy do Sprzedającego ponosi Klient . Odesłanie rzeczy musi nastąpić przesyłką rejestrowaną.
Ważne! Wszystkie terminy, o których tutaj piszemy to dni kalendarzowe, a nie robocze.

 

6.3. Wyłączenie prawa do odstąpienia od umowy


6.3..1. Odstąpienie od umowy w przypadku zakupu od osoby prywatnej


W przypadku kiedy dokonamy transakcji z osobą nieprowadzącą działalności gospodarczej, która nie dopuściła prawa zwrotu z własnej woli, prawo do odstąpienia  od umowy przysługiwać będzie tylko na podstawie przepisów ogólnych prawa cywilnego, dokładniej mówiąc na podstawie art. 556 § 1 Kodeksu cywilnego, tj. rękojmi za wady fizyczne, w przypadku kiedy:
1. zakupiony towar odbiegać będzie od oczekiwań co do użyteczność ze względu na cel w umowie oznaczony albo
2. wynikający z okoliczności lub z przeznaczenia rzeczy,
3. jeżeli rzecz nie ma właściwości, o których istnieniu zapewnił kupującego, albo
4. jeżeli rzecz została kupującemu wydana w stanie niezupełnym lub wadliwym
Jeśli zakupiony produkt będzie miał wady prawne ( np. sprzedawana rzecz nie należy do sprzedającego, lecz jest własnością osoby trzeciej, sprzedawana rzecz jest obciążona prawem na rzecz osoby trzeciej) zastosowanie będzie miał przepis art. 556 §2 Kodeksu cywilnego, tj. rękojmia za wady prawne.
Kupującemu, który nie jest Konsumentem ( osobą fizyczną) tylko firmą prowadzącą działalność gospodarczą, prawo do odstąpienia od umowy z mocy prawa nie przysługuje.

 


7. ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPRZEDAJĄCEGO Z TYTUŁU RĘKOJMI

 

Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym

 

7.1. ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPRZEDAJĄCEGO ZA WADY

 

7.1.1. wada fizyczna

Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym Produkcie w tej samej chwili. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego Produktu z Umową Sprzedaży. W szczególności sprzedany Produkt jest niezgodny z Umową Sprzedaży, jeżeli:
1. nie ma właściwości, które Produkt tego rodzaju powinien mieć ze względu na cel oznaczony w Umowie Sprzedaży albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;
2. nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Kupującego
3. nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;
4. została Klientowi wydana w stanie niezupełnym.

 

7.1.2. wada prawna

Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli sprzedany Produkt stanowi własność osoby trzeciej albo jeżeli jest obciążony prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu Produktem wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu; w razie sprzedaży prawa sprzedawca jest odpowiedzialny także za istnienie prawa
Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży.

 


 7.2. PODSTAWOWE UPRAWNIENIA KONSUMENTA

 

Konsument ma do wyboru 2 grupy uprawnień. Uprawnienia te mają co do zasady charakter równorzędny, co oznacza, że Kupujący ma możliwość korzystania od razu zarówno z pierwszej, jak i drugiej grupy uprawnień:


Grupa 1 :
- obniżenie ceny lub zwrot pieniędzy
Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy Produkt na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę


 Grupa 2 :
- naprawa lub wymiana
Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę, Kupujący może żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Produkt wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową Sprzedaży Produktu wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową Sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów.

 

 

7.3. WAŻNE TERMINY REKLAMACYJNE

 

1 rok domniemania istnienia wady w chwili wydania Produktu
Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym Produkcie w tej samej chwili. Jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia dostarczenia Produktu, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta
2 lata odpowiedzialności Sprzedawcy
Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat, a gdy chodzi o wady nieruchomości – przed upływem pięciu lat od dnia wydania Produktu Klientowi. Do wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi za wady prawne sprzedanego Produktu stosuje się przepisy dotyczące wady fizycznej, z tym że bieg terminu do wykonania uprawnień z tytułu rękojmi rozpoczyna się od dnia, w którym Klient dowiedział się o istnieniu wady, a jeżeli Klient dowiedział się o istnieniu wady dopiero na skutek powództwa osoby trzeciej – od dnia, w którym orzeczenie wydane w sporze z osobą trzecią stało się prawomocne.

 


7.4. MIEJSCE I SPOSÓB ZŁOŻENIA REKLAMACJI

 

Zgłoszenia reklamacyjnego można dokonać na koncie Klienta w zakładce „reklamuj produkt”  w bardzo jasny sposób.
Zaleca się dla celów dowodowych i przyspieszenia rozpatrzenia reklamacji podanie przez Kupującego poniższych informacji :
1. rodzaju i daty wystąpienia niezgodności/wady;
2. sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży

 

 7.5. TERMIN ODPOWIEDZI SPRZEDAWCY NA ZŁOŻONĄ REKLAMACJĘ


Sprzedający w terminie 14 dni ustosunkuje się do żądania Kupującego. W przeciwnym wypadku uważa się, że uznał za uzasadnione oświadczenie lub żądanie Kupującego.

 

7.6. TERMIN REALIZACJI ŻĄDANIA REKLAMACYNEGO PRZEZ SPRZEDAWCĘ


Sprzedawca jest obowiązany wymienić wadliwy Produkt na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
W przypadku żądania zwrotu pieniędzy zwrot na rzecz konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie. W przypadku żądania obniżenia ceny Kupujący powinien wyznaczyć Sprzedawcy termin na ich zwrot (np. 7 dni od dnia otrzymania żądania obniżenia ceny).

 

7.7. KOSZTY REKLAMACYJNE

 

7.7.1. Kupujący dostarcza Produkt na koszt Sprzedawcy na adres podany w odpowiedzi na zgłoszenie reklamacyjne.
7.7.2 . Koszty wymiany lub naprawy ponosi Sprzedawca (robocizny, materiałów )
7.7.3. Koszt odesłania Produktu wymienionego lub naprawionego ponosi Sprzedawca

 

7.8. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

 

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
* http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
* http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz
* http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
* Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl
* Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

 

 

8. POLITYKA PRYWATNOSCI I BEZPIECZEŃSTWO DANYCH OSOBOWYCH

 

8.1 Bezpieczeństwo i poufność danych


- Administratorem danych osobowych jest Haloart  Beata Grotyńska-Kurek, z siedzibą w Krakowie przy ul. Siostry Zimmer 10, wpisana do ewidencji działalności gospodarczej pod nr 62983  NIP 944-110-51-70
- Baza danych osobowych została zgłoszona do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych pod numerem KR 00126572
- Dane osobowe Klientów i osób korzystających ze Sklepu przetwarzane są przez Administratora w celu prowadzenia sklepu, a w szczególności:
o świadczenia dostępnych za jego pośrednictwem usług sprzedaży,
o obsługi procesu rejestracji tj. czynności polegającej na założeniu przez klienta Konta Kupującego i logowania do tego konta,
o obsługi zamówień
o obsługi zwrotów (odstapienia od umowy kupna), ewentualnego dochodzenia roszczeń,
o przesyłania przez Sklep na wskazany adres poczty elektronicznej - w formie elektronicznej - zamówionego biuletynu (newsletter)
- Podanie danych osobowych, a także zgoda na ich przetwarzanie nie jest obowiązkowe (jest dobrowolne), ale jest konieczne do świadczenia przez Serwis ww. usług.
- Dane są przetwarzane z zachowaniem wszelkich wymogów bezpieczeństwa, które określono w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych oraz w wydanych na jej podstawie przepisach wykonawczych. Klient ma prawo swobodnego dostępu (wglądu) do swoich danych osobowych, prawo ich poprawiania, a także prawo żądania zaprzestania ich przetwarzania i ich usunięcia z bazy danych
- Każdy potencjalny Kupujący ma możliwość obejrzenia asortymentu proponowanego przez Serwis bez rejestracji w systemie - na tym etapie nie są pobierane żadne dane osobowe.
- Podczas składania zamówienia Kupujący zostanie poproszony o podanie następujących danych: imię, nazwisko, telefon, e-mail, adres dostawy, wybór kosztów wysyłki oraz informacji dotyczących formy płatności. Wszystkie powyższe elementy są niezbędne do przeprowadzenia transakcji zakupu.
- W przypadku wyrażenia chęci otrzymywania newslettera adres e-mail zostanie umieszczony w bazie Serwisu. Klient w każdej chwili może zrezygnować z subskrypcji newslettera.
- W sytuacji naruszenia Regulaminu zamieszczonego na naszej stronie, złamania prawa, lub gdy zaistnieje taka konieczność określona przepisem prawnym, Serwis może udostępnić dane organom wymiaru sprawiedliwości. Sklep może je także udostępnić w wypadku kontroli Generalnego Inspektoratu Ochrony Danych Osobowych.
- Pracownicy Sklepu kontaktują się z Klientami telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Tą drogą będą przekazywane Klientom wszystkie ważne informacje.

Serwis haloart.pl używa protokołu SSL dla zabezpieczenia przesyłanych informacji
SSL jest protokołem sieciowym używanym do bezpiecznych połączeń internetowych. Normalnie strony z serwerów oraz formularze do serwera są przesyłane przez sieć otwartym tekstem, który stosunkowo łatwo mozna przechwycić (szczególnie w sieci lokalnej). Jeśli serwer używa protokołu SSL do komunikacji z przeglądarką, wówczas informacja w obie strony (między serwerem www i przeglądarką) jest przesyłana przez sieć w sposób zaszyfrowany.
SSL realizuje szyfrowanie, uwierzytelnienie serwera i zapewnienie integralności oraz poufności przesyłanych informacji. W momencie nawiązania połączenia z bezpieczną (stosującą protokół SSL) stroną www następuje ustalenie algorytmów oraz kluczy szyfrujących, stosowanych następnie przy przekazywaniu danych między przeglądarką a serwerem. Protokół SSL jest jedną z metod zapewniających bezpieczeństwo w transakcjach finansowych.

 

8.2. Bezpieczeństwo transakcji

Gwarantujemy bezpieczeństwo zawieranych transakcji. Płacąc za zamówienie, nie przelewasz pieniędzy bezpośrednio na konto Sprzedającego. W każdej transakcji pośredniczy Haloart i wypłaca należność Sprzedającym tylko w przypadku gdy zrealizują wszystkie opłacone zamówienia. Monitorujemy realizację zamówień. Jeżeli Sprzedający nie wywiązuje się odpowiednio ze swoich zobowiązań, to rezygnujemy ze współpracy z nim.
W trosce o bezpieczeństwo klientów, obsługę płatności internetowych prowadzi firma PayU są, która posiada wieloletnie doświadczenie w świadczeniu tych usług. Do obsługi transakcji wykorzystywane są najnowsze metody szyfrowania danych. Transmisja danych na stronach serwisów współpracujących z PayU odbywa się za pośrednictwem protokołu SSL EV (Extended Validation Secure Sockets Layer), który zapewnia najwyższy standard uwierzytelniania tożsamości.
Haloart nie ma wglądu w dane kart płatniczych. Więcej informacji dotyczących bezpieczeństwa płatności znajdziesz tutaj: www.payu.pl/dla-kupujacych/bezpieczenstwo.

 

8.3. Informacje o cookies


Serwis wykorzystuje pliki typu cookies (tzw. "ciasteczka")
Cym są pliki "cookies" ?
Poprzez pliki „cookies” należy rozumieć dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji. „Cookies” zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
Do czego używamy plików „cookies”?
Pliki „cookies” używane są w celu dostosowania zawartości stron internetowych do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych. Dane osobowe gromadzone przy użyciu plików „cookies” są zbierane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz użytkownika. Takie dane są zaszyfrowane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom nieuprawnionym. Używane są również w celu tworzenia anonimowych statystyk, które pomagają zrozumieć w jaki sposób użytkownik korzysta ze stron internetowych ( w celu ulepszania ich struktury i zawartości), z wyłączeniem personalnej identyfikacji użytkownika.
Jakich plików „cookies” używamy?
Stosowane są dwa rodzaje plików „cookies” – „sesyjne” oraz „stałe”. Pierwsze z nich są plikami tymczasowymi, które pozostają na urządzeniu użytkownika, aż do wylogowania ze strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki pozostają na urządzeniu użytkownika przez czas określony w parametrach plików „cookies” albo do momentu ich ręcznego usunięcia przez użytkownika.
Pliki „cookies” wykorzystywane przez i użytkowników strony internetowej, podlegają ich własnej polityce prywatności.
Usuwanie plików „cookies”
Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza umieszczanie plików „cookies” na urządzeniu końcowym. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików „cookies” w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenie użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików „cookies” dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
Ograniczenie stosowania plików „cookies”lub ich usunięcie przez Użytkownika serwisu może wpłynąć niekorzystnie na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej, np powodować prezentowanie odmiennej treści Serwisu Użytkownikowi, jak również doprowadzić do utraty możliwości korzystania z niektórych funkcji Serwisu.

 

Oferujemy Państwu  pomoc w każdej sprawie związanej z obsługą zamówienia i serwisu pod nr  607-460-209 lub na maila  biuro@haloart.pl

 

Życzymy  udanych zakupów


Beata Grotyńska-Kurek,  administrator  haloart.pl