Nasza strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies oraz ich usuwania w swojej przeglądarce. X
GALERIA-SKLEP
WYJĄTKOWE RZECZY. BEZ WYJĄTKU.
prosto z pracowni projektantów i artystów
 
 
 
   
 
 
szukanie zaawansowane
 
wszystkie kategorie
 
 
 
 
Opinie klientów
 
Newsletter
 
 
 
 Prawo do rękojmi

 

ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPRZEDAJĄCEGO Z TYTUŁU RĘKOJMI
OD
25 GRUDNIA 2014 ROKU

Produkty nabyte przed 25.12.2014 podlegają zasadom reklamacji zgodnie z regulaminem obowiązującym do 25.12.2014 roku



Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym


1. ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPRZEDAJĄCEGO ZA WADY

1.1. wada fizyczna

Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym Produkcie w tej samej chwili. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego Produktu z Umową Sprzedaży. W szczególności sprzedany Produkt jest niezgodny z Umową Sprzedaży, jeżeli:

  1. nie ma właściwości, które Produkt tego rodzaju powinien mieć ze względu na cel oznaczony w Umowie Sprzedaży albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;

  2. nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Kupującego

  3. nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;

  4. została Klientowi wydana w stanie niezupełnym.

1.2. wada prawna

Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli sprzedany Produkt stanowi własność osoby trzeciej albo jeżeli jest obciążony prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu Produktem wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu; w razie sprzedaży prawa sprzedawca jest odpowiedzialny także za istnienie prawa

Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży.-


2. PODSTAWOWE UPRAWNIENIA KONSUMENTA

 

Konsument ma do wyboru 2 grupy uprawnień. Uprawnienia te mają co do zasady charakter równorzędny, co oznacza, że Kupujący ma możliwość korzystania od razu zarówno z pierwszej, jak i drugiej grupy uprawnień:

Grupa 1 :

- obniżenie ceny lub zwrot pieniędzy

Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy Produkt na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę

Grupa 2 :

- naprawa lub wymiana

Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę, Kupujący może żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Produkt wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową Sprzedaży Produktu wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową Sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów.


3. WAŻNE TERMINY REKLAMACYJNE

 

1 rok domniemania istnienia wady w chwili wydania Produktu

Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kpującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym Produkcie w tej samej chwili. Jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia dostarczenia Produktu, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta

2 lata odpowiedzialności Sprzedawcy

Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat, a gdy chodzi o wady nieruchomości – przed upływem pięciu lat od dnia wydania Produktu Klientowi. Do wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi za wady prawne sprzedanego Produktu stosuje się przepisy dotyczące wady fizycznej, z tym że bieg terminu do wykonania uprawnień z tytułu rękojmi rozpoczyna się od dnia, w którym Klient dowiedział się o istnieniu wady, a jeżeli Klient dowiedział się o istnieniu wady dopiero na skutek powództwa osoby trzeciej – od dnia, w którym orzeczenie wydane w sporze z osobą trzecią stało się prawomocne.


4. MIEJSCE I SPOSÓB ZŁOŻENIA REKLAMACJI

 

Zgłoszenia reklamacyjnego można dokonać na koncie Kupującego w zakładce PRAWO DO RĘKOJMI; zgłoś reklamację, w bardzo wygodny sposób.

Zaleca się dla celów dowodowych i przyspieszenia rozpatrzenia reklamacji podanie przez Kupującego poniższych informacji :

  1. rodzaju i daty wystąpienia niezgodności/wady;

  2. sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży


5. TERMIN ODPOWIEDZI SPRZEDAWCY NA ZŁOŻONĄ REKLAMACJĘ

 

Sprzedający w terminie 14 dni ustosunkuje się do żądania Kupującego. W przeciwnym wypadku uważa się, że uznał za uzasadnione oświadczenie lub żądanie Kupującego.


6. TERMIN REALIZACJI ŻĄDANIA REKLAMACYNEGO PRZEZ SPRZEDAWCĘ

Sprzedawca jest obowiązany wymienić wadliwy Produkt na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.

W przypadku żądania zwrotu pieniędzy zwrot na rzecz konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie. W przypadku żądania obniżenia ceny Kupujący powinien wyznaczyć Sprzedawcy termin na ich zwrot (np. 7 dni od dnia otrzymania żądania obniżenia ceny).


7. KOSZTY REKLAMACYJNE

 

7.1. Kupujący dostarcza Produkt na koszt Sprzedawcy na adres podany w odpowiedzi na zgłoszenie reklamacyjne.

7.2 Koszty wymiany lub naprawy ponosi Sprzedawca (robocizny, materiałów )

7.3 Koszt odesłania Produktu wymienionego lub naprawionego ponosi Sprzedawca


8. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

  • http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;

  • http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz

  • http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

  • Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.


 
      Grafika
             
   
KONTAKT:
ZASADY KORZYSTANIA Z SERWISU
Jak kupować »
Jak sprzedawać »
Prawo odstąpienia od umowy »
Prawo do rękojmi »
Formularz odstąpienia od umowy (od 25.12.2014) »
BEZPIECZEŃSTWO ZAKUPÓW
Regulamin (od 25.12.2014) »
Regulamin (do 25.12.2014)»
Bezpieczeństwo i poufność danych »
Pliki cookies »
HALOART
Mapa strony »
Zapisz się na newsletter »
Poleć stronę znajomemu »
Linki »

Wszystkie kategorie:

Ubrania autorskie: sukienki letniesukienkisuknietunikispódnice,spodnietopybluzkibluzykurtki,żakietypłaszczebolerka,bezrękawnikiswetryponcza etoledla dziecimęskieinneubrania remake Biżuteria artystyczna: bransoletkikolczykiklipsykorale,naszyjnikiwisiorykompletypierścionkibroszkiozdoby do włosówzawieszki,breloczkizegarkibiżuteria męskabiżuteria etnobiżuteria recycling Oryginalne torebki: plecakitorby na ramiętorby olbrzymkitorebki do rękikopertówkikosmetyczkitorebki na pastorby na laptopytorby na zakupydla mężczyznytorebki recycling Handmade dla domu: ozdoby Wielkanocneozdoby na Boże Narodzenieanioły i aniołkinaczyniadekory wiszącedekory stojącemeblelampylustrazegarypodkładki na stółserwety, serwetkiświece, świecznikikasetki, pudełkawazony,doniczkidekoracyjne poduszkinarzuty, pokrowcena podłogęozdoby florystycznedo ogroduprezent z dedykacjądrobne upominkidekory recyclingart Prezenty upominki: z serduszkiemdla dziecietui na butelkietui na telefonkartki okolicznościowekubki ręcznie malowanekubki z grafikąmaskotkipodkowy z graweremportrety ze zdjęćprzywieszki, breloczkiramki na zdjęciascrapbookingzakładki do książekróżnościSztuka: obrazy olejneolej + akrylobrazy akrylobrazy akwarelaobrazy temperaobrazy tech. mieszanakolaże mozaikimalarstwo cyfrowerysunkigrafika warsztatowagrafika cyfrowaplakatyfotografia artystycznafotomanipulacjarzeźbytkanina Recycling Art: ubrania remakebiżuteria recyclingtorebki recyclingdo domuze starej zagrodydekory Pamiątki PRL-u

Haloart.pl to galeria - sklep internetowy, powstała staraniami pracowni Haloart oraz absolwentów i studentów krakowskiej ASP, z miłości do sztuki, rękodzieła i dziedzin pokrewnych.
To miejsce, gdzie Artyści i Projektanci konfrontują swoją twórczość z gustem wyszukanego Klienta. W dziale sztuka prezentujemy nowoczesne rzeźby, rysunki, grafiki, fotografie i obrazy sprzedaż których jest ważna dla artystów, ale przede wszystkim chodzi o to, by ich prace nie tkwiły w cieniu akademików i pracowni, ale były dostępne dla oka odbiorcy, a te, na których owe łaskawe oko się zawiesi zdobiły nasze wnętrza.
Motto galerii: wyjątkowe rzeczy, bez wyjątku... Z pewnością dział Recyclingart proponuje tylko unikatowe przedmioty, oryginalne i niepowtarzalne, bo w samej swojej istocie są stare, a naznaczone procesem twórczym autora zostają przywrócone do życia, często w zmienionej roli.
Recycling art czy upcycling to proekologiczne działania, łączące proces odzyskiwania zużytych przedmiotów z aktem twórczym, przynoszące zaskakujące efekty, niekiedy graniczące z absurdem, nie wykluczające żadnych materiałów i żadnych technik, ograniczone wyłącznie wyobraźnią twórcy, a więc nieograniczone.
Nasza oferta, zwłaszcza w kategorii ubrania autorskie, oryginalne torebki czy biżuteria artystyczna, skierowana jest głównie do Pań, co nie oznacza, że tylko kobiety są naszymi klientkami. Panowie najlepiej wiedzą, że nic tak nie poprawia kobiecie samopoczucia, jak modne ubrania i biżuteria, które pozwolą jej czuć się wyjątkową. No i korzystają z tej wiedzy,a co więcej robią zakupy zdecydowanie, szybko i zawsze znają rozmiar.
Wychodząc naprzeciw zróżnicowanym oczekiwaniom naszych Klientek oferujemy nie tylko modne ubrania, na co dzień, czy na imprezę, ale także oryginalne dodatki. Biżuteria artystyczna, jaką mamy przyjemność Wam zaoferować to szeroki wachlarz ręcznie robionych przedmiotów: kolczyki, bransoletki, broszki, pierścionki i wiele innych drobiazgów, które bez wątpienia uszczęśliwią każdą kobietę. Niezależnie od wieku i upodobań, biżuteria ma stałe miejsce w sercu każdej pani. Dostępna u nas biżuteria artystyczna to bogactwo wzorów, kolorów, to luksus, na który może pozwolić sobie każda z nas.
Proponowana przez naszych Projektantów biżuteria artystyczna, modne ubrania, oryginalne torebki i dodatki stworzone są dla kobiet nowoczesnych, odważnych i oryginalnych, szukających swego wizerunku na skrzyżowaniu mody i indywidualizmu.

Serdecznie zapraszamy na zakupy w Haloart i życzymy Wam: czujcie się wyjątkowo każdego dnia, bez wyjątku !!!