Nasza strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies oraz ich usuwania w swojej przeglądarce. X
GALERIA-SKLEP
WYJĄTKOWE RZECZY. BEZ WYJĄTKU.
prosto z pracowni projektantów i artystów
 
 
 
   
 
 
szukanie zaawansowane
 
wszystkie kategorie
 
 
 
 
Opinie klientów
 
Newsletter
 
 
 
 jak sprzedawać

                                              ZASADY WSPÓŁPRACY ZE SPRZEDAJĄCYMI od 25.12.2014


1. Informacje ogólne.

1.1. Właścicielem Serwisu internetowego HALOART oraz Administratorem strony internetowej www.haloart.pl jest

Haloart  Beata Grotyńska-Kurek
ul. Siostry Zimmer 10
30-441 Kraków

NIP: 944-110-51-70 , REGON: 121453584,- GIODO: KR 00126572
zarejestrowany i widoczny w ewidencji CEDIG pod adresem:
https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/ceidg.public.ui/SearchDetails.aspx?Id=176402a6-6307-4c91-a8da-fc11040869f2
konto bankowe;  Haloart   PL 31 2490 0005 0000 4500 6050 1630 Alior Bank

Kontakt ; biuro@haloart.pl tel. 12 262 05 38 lub 607 460 209

Podstawowe zasady działania Serwisu są opisane w Regulaminie Haloart.pl i są dostępne na każdej stronie Serwisu oraz w zakładce Regulaminy na koncie Sprzedającego. Powyższy regulamin jest dokumentem regulującym współpracę między Sprzedającym, Kupującym a Serwisem. Niniejszy załącznik stanowi dokument uzupełniający do Regulaminu i określa szczegółowe zasady współpracy , prawa i obowiązki Sprzedającego. Przed rozpoczęciem współpracy należy zapoznać się z obydwoma dokumentami.

1.2. Współpraca pomiędzy Sprzedającym a Haloart polega na prezentacji oraz sprzedaży Produktów za pośrednictwem strony www.haloart.pl. Współpracujemy z artystami dyplomowanymi ale równiez z ludźmi uzdolnionymi bez dyplomów, w zakresie prezentacji sztuki, hand made,mody i dizajnu.

Haloart nie pobiera opłat za założenie konta Sprzedającego ani za wystawienie prac , tylko prowizję od ich sprzedaży. Prowizja Serwisu wynosi brutto 23.08 % od ceny Produktu widocznej w oknie produktu, czyli ceny dla Kupującego.

1.3. Zastrzegamy sobie prawo do selekcji prac, które nie pasują charakterem do naszego Serwisu , posiadają niewłaściwy sposób prezentacji, nieprecyzyjny lub błędny opis , złe jakościowo zdjęcia lub są podobne do prac innych Sprzedających .

1.4. Współpraca z Haloart rozpoczyna się w momencie utworzenia konta dla Sprzedającego i przesłania mu takiej informacji drogą mailową,  pod warunkiem akceptacji  niniejszych zasad współpracy.

1.5. Haloart zastrzega sobie możliwość zmiany regulaminu i bierze na siebie obowiązek poinformowania Sprzedających o zmianach. Wszelkie zmiany regulaminu działają od dnia poinformowania Sprzedających, nigdy wstecz.

2. Rozpoczęcie i zasady współpracy.

Jeśli jesteś zainteresowany współpracą z Haloart wejdź na www.haloart.pl zarejestruj się i kliknij w box „WSPÓŁPRACA” znajdujący się w lewym dolnym rogu strony. Wypełnij formularz, załącz 5 zdjęć swoich prac , przeczytaj Regulamin Haloart.pl i Zasady współpracy ze Sprzedajacym, zaakceptuj je oraz wyślij taką wiadomość do nas. W zakładce "współpraca" załączaj zdjęcia tylko tych prac, które masz zamiar wystawić w sklepie. Niedopuszczalne jest prezentowanie prac innych niż te, które później umieszczasz w galerii.
O przyjęciu do grona Sprzedających w Haloart zostaniesz poinformowany mailowo, otrzymasz dostęp do swojego konta Sprzedawcy , w którym będziesz miał możliwość samodzielnego wystawiania produktów do sprzedaży i administrowania nimi. Jeśli w ciągu 3 miesięcy nie podejmiesz współpracy, czyli nie wstawisz prac do sprzedaży, Twoje konto może zostać usunięte.

3. Konto Sprzedającego

Po zalogowaniu się znajdziesz się na swoim Koncie Sprzedawcy. Z tego konta możesz sprzedawać ale również dokonywać zakupów w naszym Serwisie przez zakładkę Twoje konto Klienta.

3.1. Zakładka ;Moje ustawienia

Bardzo prosimy o wprowadzenie wszystkich danych w zakładce Moje ustawienia. Dopiero po poprawnym wypełnieniu wszystkich danych Twoja galeria będzie widoczna w serwisie haloart.pl

W przpadku późniejszych zmian w zakładce Moje ustawienia, prosimy o szybką informację mailową o zakresie zmian

"mój status Sprzedającego" tu wpisujesz dane firmy ( jeśli prowadzisz działalność gosp.), deklarujesz możliwość wystawiania faktur i chęć otzrymywania ich od Haloart ( na prowizję od sprzedaży)

"ustal zasady zwrotu" wypełnij wg swojego statusu Sprzedawcy lub zadeklaruj dobrowolnie prawo zwrotu

"mój opis"; tutaj wprowadź tekst opisujący Twoją twórczość, artystyczne wykształcenie, wystawy, inspiracje. Klienci chcą wiedzieć czyje prace kupują, masz szansę zareklamować się. Szczególnie w dziale SZTUKA zalecamy prezentację prac pod imieniem i nazwiskiem a nie nickiem. Prosimy nie wprowadzać treści mających charakter handlowy lub kontaktowy (odsyłający do innych miejsc z Twoimi pracami). Do wprowadzenia opisów masz dwa pola – lewe i prawe. Sugerujemy równomierne rozłożenie tekstu w obu polach.

mój baner”: to miejsce na prezentację graficzną Twojej osoby czy twórczości. Wymagana wielkość zdjęcia to 200x138 pikseli, nie więcej niż 250kB.
Twój opis i Twój baner będą widoczne na www.haloart.pl w Twojej galerii wraz ze wszystkimi Twoimi Produktami.

Zmiana hasła: można zmienić hasło użyte przy rejestracji. Jeśli chcesz zmienić swoją nazwę, poinformuj nas o tym, jest taka możliwość ale Ty nie masz do tego uprawnień.

3.2. Zakładka; Wiadomości

wiadomości od haloart” - to miejsce, gdzie przychodzą wiadomości od Administratora o zmianach w zasadach działania Serwisu, nowych przepisach, obowiązkach Sprzedającego, najczęstszych problemach lub nieprawidłowościach w obsłudze Klientów.
wiadomości od klientów” - to miejsce, gdzie będziesz dostawać wiadomości od Klientów, kupujących lub zamawiających Twoje produkty Każda taka wiadomość jest moderowana i zapisywana w naszym systemie i stanowi dowód uzgadnianych szczegółów między Kupującycm a Sprzedającym, chroniąc zarówno Twoje interesy jak i Klienta. W wiadomościach nie można zamieszczać treści odsyłających do innych witryn ani sugerować zakupu poza haloart.pl jak również spamu. Na wiadomość od Kupującego prosimy odpowiadać niezwłocznie. Żadne z pytań nie może pozostać bez odpowiedzi.

"mój notanik"tu możesz zapisywać swoje komentarze do transakcji, odnotowywać ulubionych klientów lub tych, którzy sprawiali kłopot. Takie uwagi pomogą w zawieraniu następnych transakcji ( dostęp do nich masz tylko Ty)

 3.3. Zakładka ; Produkty; Jest to miejsce, gdzie widoczne są wszystkie prace wystawione  przez Ciebie , zarówno te aktywne, sprzedane, oczekujące, ukryte jak i odrzucone.

dodawanie produktów - dodajesz tylko takie produkty, które są już gotowe i możesz je wysłać do klienta w terminie, który deklarujesz w polu; termin wysyłki.   Jeśli wystawiasz pracę na zamówienie klienta, na samej górze wpisz jego ID, wówczas nie ma obawy, że zostanie przez kogoś innego kupiona, bo ma status zarezerwowanej. Jeśli nie jest to praca na zamówienie, pomiń to okno. ID, czyli nr Kupujacego jest widoczny przy wiadomościach, które do Ciebie wysyłał.

kategoria produktu – wybierasz najpierw dział w jakim chcesz, aby znalazł się Twój produkt, później rozwijasz i dodajesz kategorię oraz filtry. Prawidłowy wybór tych pól pomaga Kupującemu w odnalezieniu Twojego produktu.

zdjęcia – masz możliwość dodania jednego głównego zdjęcia i czterech dodatkowych. Zdjęcia w formacie JPG, wykadrowane w kwadracie ( z wyjatkiem działu SZTUKA i zdjęć całopostaciowych w dziale UBRANIA), optymalny rozmiar to 800x800 pikseli ( mozna tez dodawać zdjęcia większe , system je sam zmniejszy, ale trzeba sie liczyć dłuższym ładowaniem zdjeć) . Zalecamy zdjęcia na białym lub gładkim tle, mile widziane packshoty. Tylko takie możemy wykorzystać do reklamy w naszym serwisie (strona główna, newsletter), a szczególnie w portalach modowych i czasopismach.

Pamietaj, że klient kupuje tylko na podstawie obrazka, trzeba mu więc udostępnić maksimum szczegółów.

W przypadku drobnych przedmiotów wystarczy zdjęcie ogólne oraz zbliżenie.

W przypadku sztuki; sugerujemy 1-wsze zdjęcie całego obrazu, zbliżenia na charakterystyczne szczegóły ( np pokazujące strukturę grubo nałożonej farby lub ciekawy wycinek kompozycji), koniecznie boczne zdjecie boku ramy ( klient widzi czy jest zamalowana czy surowa ), mozna też pokazać zoom na sygnaturę.

Jeśli prezentujemy odzież konieczne są min 4 zdjęcia; ogólny widok, przód i tył w zbliżeniu , charakterystyczny fragment ( może to byc el. wykónczenia dekoltu, kieszonki, pasa) oraz duże zbliżenie na materiał ( tak aby klient mógł zobaczyc splot, fakturę)

W przypadku torebek; 1-wsze zdjęcie to bliski kadr na torbę w całości, 2-gie  prezentacja torby na manekinie lub postaci ( orientacja w proporcjach dla klienta) oraz 3-cie zdjęcie to wnętrze torebki. Mozna równiez dodać zoom na kieszonkę, haft, aplikację, zamek lub inny charakterystyczny szczegół.

W przypadku biżuterii prosimy o zdjęcia na gładkim tle, bez ozdabiania i zbędnych dekoracji; pierwsze zdjęcie musi przedstawiać produkt w całości ale w maksymalnie dużym kadrze, kolejne to zbliżenia na szczegóły oraz prezentacja na modelce lub ekspozytorze ( daje to klientce pogląd na wielkośc biżuterii)

opis produktu – Pamiętaj, żeby umieścić tu najistotniejsze informacje o produkcie w zależności od charakteru pracy: rozmiar, kolor, materiał, technika, ciężar, wymiary itd. Pamiętaj, że precyzyjny opis ograniczy liczbę zwrotów i pozwoli wyszukiwarce łatwo znaleźć Twój produkt, Klientowi ułatwi decyzję o zakupie, a Ciebie uchroni przed dochodzeniem z tytułu rękojmi ( wszelkie niezgodności Produktu z opisem lub zdjęciem są podstawą do reklamacji)

tagi - tagi to słowa lub frazy, które wpisuje Klient do wyszukiwarki aby znaleźć Wasz Produkt. Wystarczy 3,4 tagi ale dobre. Proszę dodać określenia, które najbardziej precyzyjnie opisują Wasz Produkt np; bransoletka, srebrna, bransoletka drewniana, a nie; srebro, drewno. Inny przykład; pejzaż wiejski, akt kobiecy, a nie pejzaż, wieś, akt, kobieta

Twoja cena -
Sprzedawca sam ustala cenę swojego Produktu, do niej doliczana jest automatycznie  marża Serwisu i wyliczana cena jaka będzie widoczna dla Klienta w sklepie( cena brutto) Pobieramy prowizje 23,08 % od ceny Produktu w sklepie( widocznej dla Kupującego). Opłaty PayU za płatności kartą nie obciażają Sprzedającego. Serwis pokrywa ja ze swojej prowizji. Ceny produktu po zapisaniu prezentacji nie możesz już zmieniać! Możesz jedynie dokonać przeceny po 30 dniach ( przeceniać możesz kilkukrotnie ale nie więcej niż 50%) 

koszty wysyłki – wybierasz formę i koszt wysyłki z dostępnych opcji, według wagi i gabarytów Twojego produktu. Cenniki Poczty Polskiej sa linkowane obok pól wyboru kosztów wysyłki. W przypadku wielkogabarytowych prac najlepiej korzystać z opcji paczka48 .Konieczne jest dodanie kosztów wysyłki zagranicznej. Przesyłka kurierska jest opcjonalna, musisz sprawdzić dostępność i koszt kuriera z miejsca, z którego będziesz wysyłał produkt. Nie dodawaj wszystkich możliwych kosztów wysyłki; wybierz opcję np najtańszą i szybką. Klient wybierze to na czym Mu zależy ( krótki czas lub tanią dostawę). Koszty wysyłki ponosi Klient.

termin wysyłki- wybierz spośród możliwych dostępnych, taki, który pozwoli zrealizować wysyłkę zamówienia w terminie, ale też pamiętaj, że Klienci są niecierpliwi i często termin wysyłki decyduje o zakupie.

Na samym końcu zakończ prezentację przez naciśnięcie klawisza ; dodaj produkt

aktywacja nowego produktu - każdy wprowadzony przez Ciebie produkt zanim pojawi się wsklepie musi być przez nas zaakceptowany. Do momentu akceptacji będzie znajdował się w zakładce "oczekujące". Przed aktywacją możesz również podglądnąć przyszły widok Twoich prac w sklepie klikając "PODGLĄD" umieszczony po prawej stronie. Aktywacji dokonujemy na bieżąco. Zastrzegamy sobie prawo do selekcji prac, które nie pasują charakterem do naszej galerii , posiadają niewłaściwy sposób prezentacji, nieprecyzyjny lub błędny opis , niewłaściwy kadr zdjęcia lub złą jego jakośc lub są podobne do prac innych Sprzedających.


edycja i usuwanie produktu
Możesz produkt edytować i zmieniać jego dane ( poza ceną), podglądnąć jego widok w sklepie, ukryć lub usunąć, a wszystko to zrobisz w zakładce; produkty wystawione. Natomiast nie wolno usuwać produktów w celu ich ponownego wystawienia.

Przy dodawaniu kolejnych Produktów możesz korzystać z funkcji ; wystaw podobny, zwłaszcza jeśli wystawiany kolejny Produkt ma podobne cechy. Uważaj przy tym aby zmienić te cechy, które się różnią; np nazwę, kolor, cenę, koszty wysyłki, tagi czy termin dostawy. To Ty a nie Serwis odpowiadasz za wszystkie dane Produktu, opis, cenę  i parametry dostawy.

3.4. Zakładka ; Zamówienia

W momencie złożenia zamówienia przez Kupującego zostajesz o tym poinformowany mailowo. Status zamówienia widzoczny będzie na Twoim zapleczu w zakładce „zamówienia "

"zamówienia oczekujące" - taki status ma zamówienie, które nie zostało jeszcze opłacone.

"zamówienia do realizacji" - taki status ma zamówienie, które zostało juz opłacone. O wpłaceniu należności przez Kupującego na nasze konto zostaniesz poinformowany mailowo. Od tej chwili masz dwa dni robocze na wysłanie przesyłki do Kupującego, chyba, że zaznaczyłeś inny termin wysłania w trakcie dodawania Produktu. Jesteś zobowiązany do takiej opcji wysyłki jaką wybrał klient spośród tych, które udostępniasz przy wystawianiu produktu. W wyjątkowych przypadkach, jeżeli zrealizowanie wysyłki nie jest możliwe lub będzie opóźnione, musisz natychmiast  powiadomić o tym Klienta. Na każdym etapie zamówienia masz kontakt z Klientem przez komunikator sklepowy. Po wysłaniu zamówienia musisz niezwłocznie wpisać nr nadania przesyłki. Dopiero wówczas zamówienie zyskuje status zrealizowanego i przechodzi do Twoich nalezności. Nr nadania jest potrzebny Klientowi aby mógł śledzic losy przesyłki w internecie.

"zamówienia archiwalne" - taki status mają zamówienia zrealizowane (wysłane do Klienta), anulowane (minął termin płatności za zamówienie) oraz wycofane (Klient rezygnuje z rezerwacji). W przypadku zamówienia anulowanego oraz wycofanego produkt wraca do sklepu i znów jest dostępny dla innych Klientów. Zdarza się też, że zamówienie anulowane zostaje przywrócone przez Administratora po spóźnionej wpłacie Klienta. Wszystkie dane dotyczące produktów wysłanych są zarchiwizowane w zakładce; produkty sprzedane

4. Koszty i sposób wysyłki.

Koszt wysyłki zamówienia pokrywa Kupujący i będzie on Tobie zwrócony w ramach comiesięcznych rozliczeń. Koszt wysyłki ( lub kilka do wyboru) jest widoczny przy każdym produkcie - został ustalony przez Ciebie przy wprowadzaniu produktu na zaplecze. Wysłane przez Ciebie produkty muszą być estetycznie i bezpiecznie zapakowane. Sprzedający odpowiada za bezpieczne opakowanie produktu a w razie uszkodzenia w transporcie musi sam wszcząć dochodzenie u przewoźnika.

Jeśli masz obowiązek wystawiania paragonu , rachunku lub faktury, musisz dołaczyć go do przesyłki. Nie możesz dołączać do przesyłki żadnych własnych materiałów reklamowych.

Jeżeli z jakiś przyczyn przesyłka nie dotrze do Kupującego powiadomimy Cię o tym fakcie. Jeśli przesyłka nie znajdzie się, po 2 tygodniach (po takim terminie Poczta Polska przyjmuje reklamacje), składasz reklamację w firmie przewozowej lub na poczcie we własnym zakresie. Klient otrzyma zwrot gotówki dopiero po rozpatrzeniu reklamacji przez firmę przewozową.

5. Odstąpienie od umowy ( dawniej zwrot)

5.1. Prawo Konsumenta do odstąpienia od umowy

Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny, o ile takie prawo dopuszcza Sprzedający( wypełniasz odpowiednie pole w zakładce ; ustal zasady zwrotu). Informacja o prawie do odstąpienia od umowy jest zawarta w oknie każdego produktu , potwierdzona przed składaniem zamówienia. 

Dla zakupów dokonanych przed 25.12.2014 ten termin był krótszy i wynosił 10 dni

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia dostarczenia rzeczy pod wskazany adres.

Jeśli Konsument podejmie decyzją o odstapieniu od umowy, Sprzedający otrzymuje  informację o odstąpieniu od umowy na maila i musi potwierdzić otrzymanie zwróconej rzeczy na swoim koncie w zakładce; reklamacje i zwroty bieżące

Wszystkie zwroty ( w trakcie i zamknięte) widoczne są w zakładce " reklamacje i zwroty"

5.2. Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia Kupującego od umowy , Sprzedający zwraca Kupującemu wszystkie płatności ( cenę produktu + koszty wysłania rzeczy) w terminie nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji Konsumenta . Jeśli środki za zwracany przedmiot nie zostały jeszcze Sprzedającemy wypłacone przez Administratora, wówczas Administrator reguluje zwrot należności Konsumentowi.

Koszty odesłania zwracanej rzeczy do Sprzedającego ponosi Konsument. Odesłanie rzeczy przez Klienta musi nastąpić przesyłką rejestrowaną. 

5.3. Wyłączenie prawa do odstąpienia od umowy

5.3.1. Odstąpienie od umowy w przypadku zakupu od osoby prywatnej

W przypadku kiedy Kupujący dokona transakcji z osobą nieprowadzącą działalności gospodarczej, która nie dopuściła prawa zwrotu z własnej woli, prawo do odstąpienie od umowy przysługiwać będzie mu tylko na podstawie przepisów ogólnych prawa cywilnego, dokładniej mówiąc na podstawie art. 556 § 1 Kodeksu cywilnego, tj. rękojmi za wady fizyczne, w przypadku kiedy:

  1. zakupiony towar odbiegać będzie od oczekiwań co do użyteczność ze względu na cel w umowie oznaczony albo

  2. wynikający z okoliczności lub z przeznaczenia rzeczy,

  3. jeżeli rzecz nie ma właściwości, o których istnieniu zapewnił kupującego, albo

  4. jeżeli rzecz została kupującemu wydana w stanie niezupełnym lub wadliwym

Jeśli zakupiony produkt będzie miał wady prawne ( np. sprzedawana rzecz nie należy do sprzedającego, lecz jest własnością osoby trzeciej, sprzedawana rzecz jest obciążona prawem na rzecz osoby trzeciej) zastosowanie będzie miał przepis art. 556 §2 Kodeksu cywilnego, tj. rękojmia za wady prawne.

5.3.2. Kupującemu, który nie jest Konsumentem tylko Klientem prowadzącym działalność gospodarczą ,prawo do odstapienia od umowy" z mocy prawa nie przysługuje.


6. Odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi ( dawniej reklamacja)

Produkty nabyte przed 25.12.2014 podlegają zasadom reklamacji zgodnie z regulaminem obowiązującym do 25.12.2014 roku

Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym

6.1. Odpowiedzialność Sprzedawcy za wady

- wada fizyczna

Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym Produkcie w tej samej chwili. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego Produktu z Umową Sprzedaży. W szczególności sprzedany Produkt jest niezgodny z Umową Sprzedaży, jeżeli:

  1. nie ma właściwości, które Produkt tego rodzaju powinien mieć ze względu na cel oznaczony w Umowie Sprzedaży albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;

  2. nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Kupującego

  3. nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;

  4. została Klientowi wydana w stanie niezupełnym.

- wada prawna

Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli sprzedany Produkt stanowi własność osoby trzeciej albo jeżeli jest obciążony prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu Produktem wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu; w razie sprzedaży prawa sprzedawca jest odpowiedzialny także za istnienie prawa

Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży.-

6.2. Podstawowe uprawnienia Konsumenta

Konsument ma do wyboru 2 grupy uprawnień. Uprawnienia te mają co do zasady charakter równorzędny, co oznacza, że Kupujący ma możliwość korzystania od razu zarówno z pierwszej, jak i drugiej grupy uprawnień:

Grupa 1 :

- obniżenie ceny lub zwrot pieniędzy

Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy Produkt na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę

Grupa 2 :

- naprawa lub wymiana

Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę, Kupujący może żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Produkt wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową Sprzedaży Produktu wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową Sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów.

6.3. Ważne terminy reklamacyjne

1 rok domniemania istnienia wady w chwili wydania Produktu

Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kpującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym Produkcie w tej samej chwili. Jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia dostarczenia Produktu, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta

2 lata odpowiedzialności Sprzedawcy

Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat, a gdy chodzi o wady nieruchomości – przed upływem pięciu lat od dnia wydania Produktu Klientowi. Do wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi za wady prawne sprzedanego Produktu stosuje się przepisy dotyczące wady fizycznej, z tym że bieg terminu do wykonania uprawnień z tytułu rękojmi rozpoczyna się od dnia, w którym Klient dowiedział się o istnieniu wady, a jeżeli Klient dowiedział się o istnieniu wady dopiero na skutek powództwa osoby trzeciej – od dnia, w którym orzeczenie wydane w sporze z osobą trzecią stało się prawomocne.


6.4. Miejsce i sposób złożenia reklamacji

Kupujący dokonuje zgłoszenia reklamacyjnego na swoim koncie klienta, wypełniając odpowiedni formularz skorzystania z rękojmi. Takie zgłoszenie reklamacyjne dostaje Sprzedawca na maila i ma obowiązek w terminie 14 dni ustosunkować się do żądania Kupującego. W przeciwnym wypadku uznaje się żądanie Kupującego za uzasadnione.

 6.5. Realizacja żądania reklamacyjnego

Sprzedawca jest obowiązany wymienić wadliwy Produkt na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.

W przypadku żądania zwrotu pieniędzy zwrot na rzecz konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie. W przypadku żądania obniżenia ceny Kupujący powinien wyznaczyć Sprzedawcy termin na ich zwrot (np. 7 dni od dnia otrzymania żądania obniżenia ceny).

Kupujący dostarcza Produkt na koszt Sprzedawcy na adres podany w odpowiedzi na zgłoszenie reklamacyjne.

Koszty wymiany lub naprawy ponosi Sprzedawca (robocizny, materiałów )

Koszt odesłania Produktu wymienionego lub naprawionego ponosi Sprzedawca


6.6. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

  • http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;

  • http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz

  • http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

  • Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.

7. Rozliczenia.

Rozliczenia Serwisu Haloart ze Sprzedającymi następują w cyklu miesięcznym.
Rozliczenie stanowi suma wartości sprzedanych i wysłanych w danym miesiącu Twoich produktów, w cenach bez marży Haloart + suma kosztów wysyłek.  Wypłaty dokonywane są do 10-go dnia miesąca następującego po okresie rozliczeniowym.

W zakładce „rozliczenia” masz wgląd do listy sprzedanych produktów poprzez wybór odpowiedniego roku i miesiąca.

Korekty do rozliczeń - po zakończonym miesiącu korektę salda, o ile taka ma miejsce, znajdziesz w swoich rozliczeniach

Serwis Haloart dokonuje rozliczeń ze Sprzedającymi raz w miesiącu. Przelewnależności za wysłane produkty + koszty wysyłki zostaną przleane na Twoje konto do 10-go dnia kolejnego miesiąca. W razie zmiany nr swojego konta na zapleczu, poinformuj nas koniecznie mailowo o tym fakcie.

Faktury vat - Jeśli chcesz otrzymywać f-ry vat na naszą marżę zaznacz to w zakładce" Moje ustawienia;  mój status Sprzedawcy", na Twoim zapleczu oraz wpisz niezbędne dane potrzebne do wystawiania faktur. Wystawione faktury są widoczne na Twoim zapleczu w zakładce "Faktury" po zamknięciu miesiaca, gotowe do wydruku w pliku PDF

8. Urlopy

Jeśli planujesz wyjazd na okres dłuższy niż 2 dni robocze i wiesz, że nie będziesz miał możliwości realizować zamówień, to koniecznie zaznacz to w zakładce „Moje ustawienia; zgłoś urlop"
W podanym przez Ciebie terminie przy Twoich produktach na stronie www.haloart.pl widoczna będzie informacja o Twoim urlopie.
Prosimy zaznacz termin urlopu przed jego rozpoczęciem. Możesz wpisać urlop z datą " od jutra" a nie " od dzisiaj". Wszystkie zamówienia złożone przed wpisaniem urlopu muszą zostać terminowo zrealizowane. Zamówienia złożone w trakcie trwania urlopu muszą być zrealizowane zaraz po zakończeniu urlopu

9. Zakończenie współpracy.

1. Haloart zastrzega sobie prawo do przerwania współpracy z powodu naruszenia warunków regulaminu( zasad współpracy) lub braku aktywności Sprzedającego przez min. 3 miesiące(, chyba, że zgłosił urlop lub czasowe zawieszenie współpracy). Administrator ma obowiązek poinformowania Sprzedającego o zamiarze wyłączenia konta projektanta. Jeśli nie ma odpowiedzi na maila lub tel. konto ulega skasowaniu.

W przypadku braku aktywności powyżej roku ( brak sprzedaży i brak nowych produktów) konto zostaje skasowane bez powiadomienia.

Nowo założone konta, do których nie zostały dodane żadne produkty w ciągu 3 miesięcy od utworzenia konta i przesłania danych dostępu, mogą być dezaktywowane bez zawiadomienia po 3 miesiącach od utworzenia konta.

2. Obie strony mają prawo do zaprzestania współpracy z dwutygodniowym wyprzedzeniem bez podania przyczyny.



Służymy kontaktem w razie niejasności zapisów zawartych w Zasadach Współpracy oraz Regulaminie ogólnym Serwisu i obiecujemy je na bieżąco wyjaśniać

biuro@ haloart.pl tel. 607 460 209

Życzymy wszystkim Sprzedającym dobrych pomysłów i sukcesów w naszym Serwisie

                                                                                                                          Beata Kurek i Julia Bronowicka


 
      Grafika
             
   
KONTAKT:
ZASADY KORZYSTANIA Z SERWISU
Jak kupować »
Jak sprzedawać »
Prawo odstąpienia od umowy »
Prawo do rękojmi »
Formularz odstąpienia od umowy (od 25.12.2014) »
BEZPIECZEŃSTWO ZAKUPÓW
Regulamin (od 25.12.2014) »
Regulamin (do 25.12.2014)»
Bezpieczeństwo i poufność danych »
Pliki cookies »
HALOART
Mapa strony »
Zapisz się na newsletter »
Poleć stronę znajomemu »
Linki »

Wszystkie kategorie:

Ubrania autorskie: sukienki letniesukienkisuknietunikispódnice,spodnietopybluzkibluzykurtki,żakietypłaszczebolerka,bezrękawnikiswetryponcza etoledla dziecimęskieinneubrania remake Biżuteria artystyczna: bransoletkikolczykiklipsykorale,naszyjnikiwisiorykompletypierścionkibroszkiozdoby do włosówzawieszki,breloczkizegarkibiżuteria męskabiżuteria etnobiżuteria recycling Oryginalne torebki: plecakitorby na ramiętorby olbrzymkitorebki do rękikopertówkikosmetyczkitorebki na pastorby na laptopytorby na zakupydla mężczyznytorebki recycling Handmade dla domu: ozdoby Wielkanocneozdoby na Boże Narodzenieanioły i aniołkinaczyniadekory wiszącedekory stojącemeblelampylustrazegarypodkładki na stółserwety, serwetkiświece, świecznikikasetki, pudełkawazony,doniczkidekoracyjne poduszkinarzuty, pokrowcena podłogęozdoby florystycznedo ogroduprezent z dedykacjądrobne upominkidekory recyclingart Prezenty upominki: z serduszkiemdla dziecietui na butelkietui na telefonkartki okolicznościowekubki ręcznie malowanekubki z grafikąmaskotkipodkowy z graweremportrety ze zdjęćprzywieszki, breloczkiramki na zdjęciascrapbookingzakładki do książekróżnościSztuka: obrazy olejneolej + akrylobrazy akrylobrazy akwarelaobrazy temperaobrazy tech. mieszanakolaże mozaikimalarstwo cyfrowerysunkigrafika warsztatowagrafika cyfrowaplakatyfotografia artystycznafotomanipulacjarzeźbytkanina Recycling Art: ubrania remakebiżuteria recyclingtorebki recyclingdo domuze starej zagrodydekory Pamiątki PRL-u

Haloart.pl to galeria - sklep internetowy, powstała staraniami pracowni Haloart oraz absolwentów i studentów krakowskiej ASP, z miłości do sztuki, rękodzieła i dziedzin pokrewnych.
To miejsce, gdzie Artyści i Projektanci konfrontują swoją twórczość z gustem wyszukanego Klienta. W dziale sztuka prezentujemy nowoczesne rzeźby, rysunki, grafiki, fotografie i obrazy sprzedaż których jest ważna dla artystów, ale przede wszystkim chodzi o to, by ich prace nie tkwiły w cieniu akademików i pracowni, ale były dostępne dla oka odbiorcy, a te, na których owe łaskawe oko się zawiesi zdobiły nasze wnętrza.
Motto galerii: wyjątkowe rzeczy, bez wyjątku... Z pewnością dział Recyclingart proponuje tylko unikatowe przedmioty, oryginalne i niepowtarzalne, bo w samej swojej istocie są stare, a naznaczone procesem twórczym autora zostają przywrócone do życia, często w zmienionej roli.
Recycling art czy upcycling to proekologiczne działania, łączące proces odzyskiwania zużytych przedmiotów z aktem twórczym, przynoszące zaskakujące efekty, niekiedy graniczące z absurdem, nie wykluczające żadnych materiałów i żadnych technik, ograniczone wyłącznie wyobraźnią twórcy, a więc nieograniczone.
Nasza oferta, zwłaszcza w kategorii ubrania autorskie, oryginalne torebki czy biżuteria artystyczna, skierowana jest głównie do Pań, co nie oznacza, że tylko kobiety są naszymi klientkami. Panowie najlepiej wiedzą, że nic tak nie poprawia kobiecie samopoczucia, jak modne ubrania i biżuteria, które pozwolą jej czuć się wyjątkową. No i korzystają z tej wiedzy,a co więcej robią zakupy zdecydowanie, szybko i zawsze znają rozmiar.
Wychodząc naprzeciw zróżnicowanym oczekiwaniom naszych Klientek oferujemy nie tylko modne ubrania, na co dzień, czy na imprezę, ale także oryginalne dodatki. Biżuteria artystyczna, jaką mamy przyjemność Wam zaoferować to szeroki wachlarz ręcznie robionych przedmiotów: kolczyki, bransoletki, broszki, pierścionki i wiele innych drobiazgów, które bez wątpienia uszczęśliwią każdą kobietę. Niezależnie od wieku i upodobań, biżuteria ma stałe miejsce w sercu każdej pani. Dostępna u nas biżuteria artystyczna to bogactwo wzorów, kolorów, to luksus, na który może pozwolić sobie każda z nas.
Proponowana przez naszych Projektantów biżuteria artystyczna, modne ubrania, oryginalne torebki i dodatki stworzone są dla kobiet nowoczesnych, odważnych i oryginalnych, szukających swego wizerunku na skrzyżowaniu mody i indywidualizmu.

Serdecznie zapraszamy na zakupy w Haloart i życzymy Wam: czujcie się wyjątkowo każdego dnia, bez wyjątku !!!